Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Nedeľa 8.6.2025
sk
Medard
cz
Medard

Slovensko zaplavili bilbordy s číslom 35. Zistili sme, o čo sa tu jedná

Záhadná kampaň s číslom 35 rozpútala špekulácie.


Slovenské ulice aj internet zaplavilo číslo 35. Žiadne logo, žiadna značka. Čo sa za týmto tajomným číslom skrýva? Príde veľké odhalenie, alebo len nejaký virálny ťah?

Na bilboardoch a sociálnych sieťach sa v posledných dňoch objavili tajomné vizuály s číslom 35 bez akýchkoľvek ďalších informácií. Táto minimalistická kampaň vyvolala medzi Slovákmi vlnu zvedavosti a rôznych dohadov.

Záhadný zvukový spot poskytol jedinú konkrétnejšiu stopu. „V tom čase to zasiahlo takmer všetkých… a čas zrazu prestal existovať,“ znie v ňom tajomný hlas, ktorý spomína „záhadný signál z 90. rokov, ktorý zmenil životy mnohých“.

Od filmových teórií po technologické novinky

Články v slovenských médiách (napr. aj na Živé) zverejnené na túto tému prinášajú množstvo rôznych hypotéz. Tvrdia, že by mohlo ísť o novú streamovaciu službu alebo slovenský seriál. Objavovať sa majú aj špekulácie o vstupe zahraničnej športovej značky na slovenský trh, prípadne o novej fitness aplikácii, kde by číslo 35 mohlo predstavovať určitý program alebo cieľ.

Uvádza sa tiež, že ide o oživenie niečoho kultového z 90. rokov – možno videohry alebo iného digitálneho produktu, ktorý kedysi zasiahol celú generáciu.

Facebook (reprofoto)

Fun rádio oslavuje 35 rokov

Napriek tomu, že články uvádzajú, že toto všetko sa píše v diskusiách na sociálnych sieťach, nie je to tak celkom pravda. V komentároch na sociálnych sieťach sa objavuje väčšinou len jedna konkrétna teória. Mnohí používatelia poukazujú na to, že záhadná kampaň je pravdepodobne spojená s oslavou 35. výročia Fun rádia. To práve v týchto dňoch dosahuje tento míľnik.

Túto teóriu posilňuje aj zistenie, že informačné články o kampani majú charakter platenej reklamy. Ako zadávateľ figuruje PR agentúra Divino. Podľa dostupných informácií táto agentúra začala v minulom roku spolupracovať práve s Fun rádiom. To by vysvetľovalo jej zapojenie do tejto tajomnej kampane.

Nech už sa za číslom 35 skrýva čokoľvek, tvorcovia kampane dokázali majstrovsky využiť princípy virálneho marketingu a vzbudiť masovú pozornosť verejnosti. Očakáva sa, že úplné odhalenie tajomstva nastane v najbližších dňoch.

Mohlo by ťa zaujímať:

Po 21:30 si ľudia môžu odniesť jedlo úplne zadarmo. Tesco spúšťa nový projekt


Tagy:

Henrieta Balázsová
Žijem s novinárskym perom v ruke a nebojím sa ponoriť do rôznorodých tém. Od aktuálneho diania cez záhadné kriminálne prípady až po fascinujúce zákutia ľudskej psychiky - všetko je pre mňa inšpiráciou.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Práve sa deje

Zakúpené články

Zatiaľ nemáš zakúpený žiadny článok

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.