Známa tyčinka snickers už dlhodobo komunikuje cez svoj claim: „Keď máš hlad, nie si to ty.“ Rozhodli sa, že o pravdivosti tohto tvrdenia presvedčia aj svojich zákazníkov. Nachystali si preto pre zákazníkov dosť podarený prank. Tí, ktorí si však zakúpili tyčinky snickers, asi neboli úplne nadšení. O tomto pranku informoval portál marketingdive.
Snickers urobilo veľmi odvážny krok. Rozhodli sa totiž, že zabalia tyčinky bounty, ktoré sú známe svojou kokosovou chuťou, do obalu od tyčinky snickers. Ľudia v domnienke, že si kúpili svoju obľúbenú tyčinku, ani nepredpokladali, že sa pod obalom bude nachádzať niečo iné. Po prvom zahryznutí ich však šokovala nečakaná, kokosová chuť.
Spoločnosť už len sledovala reakcie ľudí, ktoré sa objavili online. Deň predtým, ako spustili túto kampaň, na sociálnych sieťach pod hashtagom #SnickersGate komunikovali nafingované problémy s výrobkami, na ktoré sa ľudia najčastejšie sťažujú na sociálnych sieťach. Dostali tak do povedomia ľudí hashtag, ktorý „poškodení“ začali používať, hneď ako objavili v obale snickers tyčinku bounty.
„Zničili ste mi deň, naozaj existujú ľudia, ktorí majú radi bounty?“
Comment gâcher ma journée, il ya vraiment des gens qui aiment les bounty ? ? #snickersgate pic.twitter.com/f23yOHco4y
— PALOMA CASTING TV (@PALOMACASTING) 19. novembra 2019
Samozrejme, že to fungovalo, nikoho by nepotešilo zahryznutie do kokosovej tyčinky bounty, keď sa celý čas tešil na poriadnu nádielku arašidovej chute snickers.
Svojich zákazníkov nechali rozčuľovať sa na sociálnych sieťach celých 24 hodín, kým prišli s rozuzlením. Mnohí ľudia na sociálnych sieťach písali, že bude mať niekto v továrni padáka. Firme sa tak podarilo dosiahnuť, aby si zákazníci mysleli to, čo potrebovali.
Bon askip Jsuis pas la seule ! Par contre j’ai kiffé, une vraie cliente xD #SnickersGate pic.twitter.com/Ok7PtSwM9X
— (=^ω^=)Chelxie (@chelxie) 19. novembra 2019
„Keď je vaše jediné potešenie Snickers, a ani neviete ako a skončíte s bounty. Našťastie nie som sama.“
Quand ton seul réconfort c’est de manger un Snickers et que je sais pas comment tu te retrouves avec un Boutny (heureusement je suis pas la seule…) #SnickersGate pic.twitter.com/j91tYedxbO
— Laura Le Coënt (@LauraCoent) 19. novembra 2019
Spoločnosť napokon svojim fanúšikom vysvetlila, že aj na ich zamestnancov platí: „Keď si hladný, nie si to ty.“
Rozuzlenie nakoniec prišlo spolu s videom, ktoré znázorňuje pracovníka, ktorý si potajomky dá snickers a vtedy príde na to, že ich v továrni zamenili za bounty. Rýchlo preto beží za pracovníkom, ktorý má na starosti tento „prúser“ a dá mu naozajstnú snickers tyčinku, aby bol sám sebou a nepokračoval vo svojej chybe.
Zdroj: marketingdive