Kanadská kreatívna agentúra Wunder sprostredkuje všetko, čo je potrebné na propagáciu výrobku. Tentoraz ale prišla s niečím, čo sa do veľkej miery prieči všetkému, čo agentúra bežne robí. Informuje web It’s Nice That.

Spoločnosť investovala 10 000 dolárov nato, aby reklamný priestor vyplnila prázdnotou. Neunikli veľké a malé bilboardy, reklamy v tlači, plochy na autobusoch a na zastávkach. Wunder dokonca obsadil spot v rádiu – niekoľko sekúnd ticha, ktorým predchádzali vysvetľujúce slová uvádzača. Čo to má všetko znamenať?

Wunder chce jednoducho všetkým dopriať Vianoce bez reklám. Každému z nás aspoň niekedy prekážajú vyumelkované celebrity usmievajúce sa na plagátoch alebo uvrešťaný malý zelený mimozemšťan. Kreatívci si to uvedomujú, a preto sa rozhodli vytlačiť otravné reklamy z verejného priestoru. Nenašiel by sa niekto podobne štedrý aj na Slovensku?

Zdroj: itsnicethat.com


Tagy:
Peter Strhan
Venujem sa predovšetkým témam ako internetová kultúra, súčasné trendy a memes. Blízko mám aj k hudbe, vede a histórii.
Najčítanejšie
Podobné