Kanadská kreatívna agentúra Wunder sprostredkuje všetko, čo je potrebné na propagáciu výrobku. Tentoraz ale prišla s niečím, čo sa do veľkej miery prieči všetkému, čo agentúra bežne robí. Informuje web It’s Nice That.
Spoločnosť investovala 10 000 dolárov nato, aby reklamný priestor vyplnila prázdnotou. Neunikli veľké a malé bilboardy, reklamy v tlači, plochy na autobusoch a na zastávkach. Wunder dokonca obsadil spot v rádiu – niekoľko sekúnd ticha, ktorým predchádzali vysvetľujúce slová uvádzača. Čo to má všetko znamenať?
Canadian creative agency Wunder has taken out $10,000 worth of advertising space only to fill it with absolutely nothing > https://t.co/doLWlgnCW1 pic.twitter.com/Q24Ow3b4Az
— It's Nice That (@itsnicethat) December 18, 2019
Creative agency buys $10k of blank ad space to give everyone a break from adshttps://t.co/z4MOo01UYr pic.twitter.com/ZADajZ4ALt
— Kristy Tillman (@KristyT) December 18, 2019
Wunder chce jednoducho všetkým dopriať Vianoce bez reklám. Každému z nás aspoň niekedy prekážajú vyumelkované celebrity usmievajúce sa na plagátoch alebo uvrešťaný malý zelený mimozemšťan. Kreatívci si to uvedomujú, a preto sa rozhodli vytlačiť otravné reklamy z verejného priestoru. Nenašiel by sa niekto podobne štedrý aj na Slovensku?
Zdroj: itsnicethat.com