Všetci robíme chyby. Svetoznáme značky nie sú žiadnou výnimkou a hoci do svojho marketingu a produktov ako takých lejú peniaze pre bežného smrteľníka nepredstaviteľné, aj tak sa im z času na čas zadarí.
Majster tesár sa utne, soudruzi z NDR udelají chybu a ako informuje web Metro.co.uk, vo výsledku firma vyrábajúca psie hračky vypustí na trh jednu, ktorá by zožala úspech aj na eroticky orientovaných portáloch.
BarkBox je americká firma poskytujúca „subscription boxy“, a teda akési tajuplné krabičky, ktoré si človek zaplatí a následne každý mesiac dostáva vzorku psích hračiek, maškŕt a iných produktov. Pointou je, že človek nikdy nevie, čo vlastne dostane, a obsah zásielky je prekvapením. Nie vždy však príjemným.
Sú to len prasiatka v deke, vážení
Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019
V poslednom boxe narazilo takmer 600-tisíc verných odoberateľov na hračku s mnohorakým využitím. Zabaví psa, okorení sexuálny život… toto „prasiatko v deke“ je jednoducho win-win situácia pre všetkých, ktorí chcú spojiť príjemné s užitočným a zábavu svojho psa s intímnymi radovánkami. Čo je presne nula celých nula nula nula človeka. Alebo v skratke – NIKTO.
Absolútne nikto nechce, aby hračka jeho psa vyzerala ako erotická pomôcka pre mužov, čo jasne vyplýva aj z množstva negatívnych recenzií. „Neexistuje, aby môj pes dostal na vianoce vreckovú vagínu,“ vyjadril sa jeden z nespokojných zákazníkov, pre ktorého bola hračka viac než nemilým prekvapením. „Ako je možné, že tento dizajn prešiel celým tímom a nikto nevidel to, čo vidím ja?!“ pýtala sa zase ďalšia.
Reakcie ľudí boli na nezaplatenie
Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019
Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019
Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019
Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019
Marketingové oddelenie firmy sa rozhodlo ísť cestou „aj zlá reklama je reklama“ a celú situáciu obrátili na srandu. Poodpisovali na nepríjemné komentáre, uhrali to do autu s tým, že to tak má byť a na svojom blogu zverejnili príspevok, ktorý celú kauzu rekapituloval a finišoval ich oficiálnym stanoviskom.
„Jasné, že sme si všimli, aké… dráždivé… naše prasiatka v deke sú. Majú predsa zadky! A zadky sú super. Ale neuvedomili sme si, že sú až také dráždivé,“ vyjadrila sa Stacie Grissom, redaktorka BarkBox blogu.
„Za posledných 24 hodín sme zistili, ako robiť reklamu zábavnou formou, na čo si dávať pri výrobe hračiek pozor a že nech sa človek snaží, ako len chce, psie hračky budú vždy vyzerať tak trochu nevhodne,“ dodáva na záver.
Zdroj: metro.co.uk