Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Sobota 2.11.2024
sk
cz
Památka zesnulých

Všetci robíme chyby. Svetoznáme značky nie sú žiadnou výnimkou a hoci do svojho marketingu a produktov ako takých lejú peniaze pre bežného smrteľníka nepredstaviteľné, aj tak sa im z času na čas zadarí.

Majster tesár sa utne, soudruzi z NDR udelají chybu a ako informuje web Metro.co.uk, vo výsledku firma vyrábajúca psie hračky vypustí na trh jednu, ktorá by zožala úspech aj na eroticky orientovaných portáloch.

BarkBox je americká firma poskytujúca „subscription boxy“, a teda akési tajuplné krabičky, ktoré si človek zaplatí a následne každý mesiac dostáva vzorku psích hračiek, maškŕt a iných produktov. Pointou je, že človek nikdy nevie, čo vlastne dostane, a obsah zásielky je prekvapením. Nie vždy však príjemným.

Sú to len prasiatka v deke, vážení

Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019

V poslednom boxe narazilo takmer 600-tisíc verných odoberateľov na hračku s mnohorakým využitím. Zabaví psa, okorení sexuálny život… toto „prasiatko v deke“ je jednoducho win-win situácia pre všetkých, ktorí chcú spojiť príjemné s užitočným a zábavu svojho psa s intímnymi radovánkami. Čo je presne nula celých nula nula nula človeka. Alebo v skratke – NIKTO.

Absolútne nikto nechce, aby hračka jeho psa vyzerala ako erotická pomôcka pre mužov, čo jasne vyplýva aj z množstva negatívnych recenzií. „Neexistuje, aby môj pes dostal na vianoce vreckovú vagínu,“ vyjadril sa jeden z nespokojných zákazníkov, pre ktorého bola hračka viac než nemilým prekvapením. „Ako je možné, že tento dizajn prešiel celým tímom a nikto nevidel to, čo vidím ja?!“ pýtala sa zase ďalšia.

Reakcie ľudí boli na nezaplatenie

Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019

Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019

Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019

Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019

Marketingové oddelenie firmy sa rozhodlo ísť cestou „aj zlá reklama je reklama“ a celú situáciu obrátili na srandu. Poodpisovali na nepríjemné komentáre, uhrali to do autu s tým, že to tak má byť a na svojom blogu zverejnili príspevok, ktorý celú kauzu rekapituloval a finišoval ich oficiálnym stanoviskom.

„Jasné, že sme si všimli, aké… dráždivé… naše prasiatka v deke sú. Majú predsa zadky! A zadky sú super. Ale neuvedomili sme si, že sú až také dráždivé,“ vyjadrila sa Stacie Grissom, redaktorka BarkBox blogu.

„Za posledných 24 hodín sme zistili, ako robiť reklamu zábavnou formou, na čo si dávať pri výrobe hračiek pozor a že nech sa človek snaží, ako len chce, psie hračky budú vždy vyzerať tak trochu nevhodne,“ dodáva na záver.

Zdroj: metro.co.uk 


Tagy:

Michaela Molnárová
Som také ukecané malé pivo, ktoré miluje zvieratká a za trojuholník vegánskej pizze by ťa pokojne aj prešlo traktorom. Neriskuj. Na EMEFKA tvorím už nejaký ten piatok, preto v mojom portfóliu nájdeš naozaj všeličo. Mojou špecialitkou sú vzťahové záležitosti, mužsko-ženské peripetie a ľudské príbehy, ale pred nejakým tým internetovým virálom tiež nebudem utekať
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.