Spoločnosť vyrobila hračku pre psov, ktorá nápadne pripomína pomôcku pre dospelých

Hups. Tak toto nevyšlo.

Zdroj: Eric Sonstroem / Flickr

Všetci robíme chyby. Svetoznáme značky nie sú žiadnou výnimkou a hoci do svojho marketingu a produktov ako takých lejú peniaze pre bežného smrteľníka nepredstaviteľné, aj tak sa im z času na čas zadarí.

Majster tesár sa utne, soudruzi z NDR udelají chybu a ako informuje web Metro.co.uk, vo výsledku firma vyrábajúca psie hračky vypustí na trh jednu, ktorá by zožala úspech aj na eroticky orientovaných portáloch.

BarkBox je americká firma poskytujúca „subscription boxy“, a teda akési tajuplné krabičky, ktoré si človek zaplatí a následne každý mesiac dostáva vzorku psích hračiek, maškŕt a iných produktov. Pointou je, že človek nikdy nevie, čo vlastne dostane, a obsah zásielky je prekvapením. Nie vždy však príjemným.

Sú to len prasiatka v deke, vážení

Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019

V poslednom boxe narazilo takmer 600-tisíc verných odoberateľov na hračku s mnohorakým využitím. Zabaví psa, okorení sexuálny život… toto „prasiatko v deke“ je jednoducho win-win situácia pre všetkých, ktorí chcú spojiť príjemné s užitočným a zábavu svojho psa s intímnymi radovánkami. Čo je presne nula celých nula nula nula človeka. Alebo v skratke – NIKTO.

Absolútne nikto nechce, aby hračka jeho psa vyzerala ako erotická pomôcka pre mužov, čo jasne vyplýva aj z množstva negatívnych recenzií. „Neexistuje, aby môj pes dostal na vianoce vreckovú vagínu,“ vyjadril sa jeden z nespokojných zákazníkov, pre ktorého bola hračka viac než nemilým prekvapením. „Ako je možné, že tento dizajn prešiel celým tímom a nikto nevidel to, čo vidím ja?!“ pýtala sa zase ďalšia.

Reakcie ľudí boli na nezaplatenie

Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019

Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019

Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019

Gepostet von Tessa Yaskus am Donnerstag, 7. November 2019

Marketingové oddelenie firmy sa rozhodlo ísť cestou „aj zlá reklama je reklama“ a celú situáciu obrátili na srandu. Poodpisovali na nepríjemné komentáre, uhrali to do autu s tým, že to tak má byť a na svojom blogu zverejnili príspevok, ktorý celú kauzu rekapituloval a finišoval ich oficiálnym stanoviskom.

„Jasné, že sme si všimli, aké… dráždivé… naše prasiatka v deke sú. Majú predsa zadky! A zadky sú super. Ale neuvedomili sme si, že sú až také dráždivé,“ vyjadrila sa Stacie Grissom, redaktorka BarkBox blogu.

„Za posledných 24 hodín sme zistili, ako robiť reklamu zábavnou formou, na čo si dávať pri výrobe hračiek pozor a že nech sa človek snaží, ako len chce, psie hračky budú vždy vyzerať tak trochu nevhodne,“ dodáva na záver.

Zdroj: metro.co.uk 

Reagujte!
Grr Grr
0
Grr
Fuuj Fuuj
0
Fuuj
Fňuk Fňuk
2
Fňuk
Jeej Jeej
0
Jeej
Uups Uups
0
Uups
Haha Haha
5
Haha
Woow Woow
1
Woow

Komentuj post a napíš, čo si o tom myslíš!

⬇️

Pridaj komentár

Pre odoslanie komentáru sa musíte prihlásiť. Ak ešte nemáte účet zaregistrujte sa.

Mrkni aj tento článok:
Budúci víkend bude patriť viedenskému Comic Conu

Prihlásiť sa

Nemáte účet?
Zaregistrovať sa

reset password

Späť na
Prihlásiť sa

Zaregistrovať sa

Prosím registrujte sa na emefka.sk

Späť na
Prihlásenie
Choose A Format
Personality quiz
Trivia quiz
Dotazník
Príbeh
Zoznam
Meme
Video
Audio
Image

SLEDUJ EMEFKA

NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

SLEDUJ NA INSTAGRAME