Slovenský raper Separ, ktorý nedávno vydal svoj album s názvom Neviem, prekvapuje fanúšikov novým krokom vo svojej kariére. Po tom, čo na obale albumu dominovala treska, prichádza s nezvyčajnou spoluprácou so spoločnosťou Ryba Žilina.
Z coveru albumu priamo do obchodov
Treska, ktorá sa stala poznávacím znamením nedávno vydaného albumu Neviem, teraz dostáva reálnu podobu. Spoločnosť Ryba Žilina a Separ nadviazali spoluprácu, výsledkom ktorej bude limitovaná edícia tresky.
Hudobný marketing v novom šate
Táto spolupráca predstavuje inovatívny prístup k hudobnému marketingu na slovenskom trhu. Zatiaľ čo v zahraničí je bežné, že umelci spolupracujú s potravinárskymi spoločnosťami, na Slovensku ide o pomerne ojedinelý jav.
Limitovaná edícia Separvej tresky by sa mala čoskoro objaviť v obchodoch. Táto spolupráca prepája dva zdanlivo nesúvisiace svety – slovenskú rapovú scénu a tradičný potravinársky produkt, ktorý je súčasťou slovenských domácností už desaťročia. Pre mnohých fanúšikov tak album Neviem získava ďalší, chutný rozmer.