Zdroj: ©Shutterstock

Starbucks, Pepsi či Ryanair. Ako by úprimné zneli slogany známych spoločností?

Človek by hneď vedel, do čoho ide.

Reklamný slogan je jedným z faktorov, ktorý môže zákazníka prilákať alebo odradiť, no ak by skutočne vystihoval podstatu značky, väčšinou by to skončilo pri tej druhej možnosti. Prečo? Nuž, pre toto. Používateľ NotANameReally na Reddite položil otázku: Ako by zneli slogany známych značiek, ak by boli naozaj brutálne úprimné? A ľudia odpovedali. Napríklad aj takto.

1. Whiskas – Sto príchutí, ktoré tvoja mačka nebude chcieť jesť.

Shutterstock

2. Internet Explorer – Najlepší prehliadač na stiahnutie Google Chromu.

Shutterstock

3. Ikea – Prídeš kvôli mäsovým guličkám, ostávaš, lebo nevieš nájsť cestu von.

Shutterstock

4. Ryanair – A čo iné budeš robiť? Pôjdeš peši?

Shutterstock

5. Facebook – Jednoduché stalkovanie ľudí už od roku 2004.

Shutterstock

Odporúčame prečítať:

Nenosiť podprsenku či vstávať na obed. Tieto veci by už dávno mali byť spoločensky prijateľné

6. Durex – Stotisíckrát lacnejšie ako živiť dieťa.

Shutterstock

7. Vifon – Máš dva dni pred výplatou, že?

Shutterstock

8. Starbucks – Zaplať luxusnú cenu za priemernú kávu, aby si si mohol vycapiť fotku na Instagram.

Shutterstock

9. WebMD – Určite je to rakovina. Vždy je to rakovina.

Shutterstock

10. YouTube – Miesto, kde celý svet pozerá dookola tie isté tri reklamy.

Shutterstock

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane


Tagy:
Najčítanejšie
Podobné