Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Piatok 27.12.2024
sk
Filoména
cz
Žaneta
Zdroj: ©Shutterstock

Starbucks, Pepsi či Ryanair. Ako by úprimné zneli slogany známych spoločností?

Človek by hneď vedel, do čoho ide.

Reklamný slogan je jedným z faktorov, ktorý môže zákazníka prilákať alebo odradiť, no ak by skutočne vystihoval podstatu značky, väčšinou by to skončilo pri tej druhej možnosti. Prečo? Nuž, pre toto. Používateľ NotANameReally na Reddite položil otázku: Ako by zneli slogany známych značiek, ak by boli naozaj brutálne úprimné? A ľudia odpovedali. Napríklad aj takto.

1. Whiskas – Sto príchutí, ktoré tvoja mačka nebude chcieť jesť.

Shutterstock

2. Internet Explorer – Najlepší prehliadač na stiahnutie Google Chromu.

Shutterstock

3. Ikea – Prídeš kvôli mäsovým guličkám, ostávaš, lebo nevieš nájsť cestu von.

Shutterstock

4. Ryanair – A čo iné budeš robiť? Pôjdeš peši?

Shutterstock

5. Facebook – Jednoduché stalkovanie ľudí už od roku 2004.

Shutterstock
Kvíz: Poznáš zaujímavosti o najvyšších vrchoch sveta? Tieto ti vyrazia dych!

Odporúčame prečítať:

Kvíz: Poznáš zaujímavosti o najvyšších vrchoch sveta? Tieto ti vyrazia dych!

6. Durex – Stotisíckrát lacnejšie ako živiť dieťa.

Shutterstock

7. Vifon – Máš dva dni pred výplatou, že?

Shutterstock

8. Starbucks – Zaplať luxusnú cenu za priemernú kávu, aby si si mohol vycapiť fotku na Instagram.

Shutterstock

9. WebMD – Určite je to rakovina. Vždy je to rakovina.

Shutterstock

10. YouTube – Miesto, kde celý svet pozerá dookola tie isté tri reklamy.

Shutterstock

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.