Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Piatok 22.11.2024
sk
Cecília
cz
Cecílie
Zdroj: ©Shutterstock

Starbucks, Pepsi či Ryanair. Takto by zneli slogany spoločností, keby boli naozaj úprimné

Človek by hneď vedel, do čoho ide.

Reklamný slogan je jedným z faktorov, ktorý môže zákazníka prilákať alebo odradiť, no ak by skutočne vystihoval podstatu značky, väčšinou by to skončilo pri tej druhej možnosti. Prečo? Nuž, pre toto. Používateľ NotANameReally na Reddite položil otázku: Ako by zneli slogany známych značiek, ak by boli naozaj brutálne úprimné? A ľudia odpovedali. Napríklad aj takto.

1. Whiskas – Sto príchutí, ktoré tvoja mačka nebude chcieť jesť.

Shutterstock

2. Internet Explorer – Najlepší prehliadač na stiahnutie Google Chromu.

Shutterstock

3. Ikea – Prídeš kvôli mäsovým guličkám, ostávaš, lebo nevieš nájsť cestu von.

Shutterstock

4. Ryanair – A čo iné budeš robiť? Pôjdeš peši?

Shutterstock

5. Facebook – Jednoduché stalkovanie ľudí už od roku 2004.

Shutterstock

Odporúčame prečítať:

Na TV JOJ mieri exkluzívna miniséria Vojna policajtov. Uvidíš aj zábery, ktoré si v kine nevidel

6. Durex – Stotisíckrát lacnejšie ako živiť dieťa.

Shutterstock

7. Vifon – Máš dva dni pred výplatou, že?

Shutterstock

8. Starbucks – Zaplať luxusnú cenu za priemernú kávu, aby si si mohol vycapiť fotku na Instagram.

Shutterstock

9. WebMD – Určite je to rakovina. Vždy je to rakovina.

Shutterstock

10. YouTube – Miesto, kde celý svet pozerá dookola tie isté tri reklamy.

Shutterstock

11. DPD – Keď príde, bude tam. Koniec debaty.

Shutterstock

12. Wish – Dostaneš presne to, za čo si zaplatíš.

Shutterstock

13. Mountain Dew – Povedz zbohom svojim zubom.

Shutterstock

14. Apple – Ak to nekúpiš, všetci si budú myslieť, že si chudobný.

Shutterstock

15. KFC – McDonald’s aj Burger King mali zavreté.

Shutterstock

Odporúčame prečítať:

Na TV JOJ mieri exkluzívna miniséria Vojna policajtov. Uvidíš aj zábery, ktoré si v kine nevidel

16. Reddit – Už nemusíš na záchode čítať obaly od osviežovačov vzduchu.

Shutterstock

17. Pepsi – Môže byť Pepsi?

Shutterstock

18. Imodium – Keď sa nevieš vyhrabať z vlastných sr*čiek.

Shutterstock

19. Lidl – Chcel si šunku, teraz máš vŕtačku.

Shutterstock

20. Nike – Aj tak to „proste neurobíš“.

Shutterstock

Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.