Reklamný slogan je jedným z faktorov, ktorý môže zákazníka prilákať alebo odradiť, no ak by skutočne vystihoval podstatu značky, väčšinou by to skončilo pri tej druhej možnosti. Prečo? Nuž, pre toto. Používateľ NotANameReally na Reddite položil otázku: Ako by zneli slogany známych značiek, ak by boli naozaj brutálne úprimné? A ľudia odpovedali. Napríklad aj takto.
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
1. Whiskas – Sto príchutí, ktoré tvoja mačka nebude chcieť jesť.

2. Internet Explorer – Najlepší prehliadač na stiahnutie Google Chromu.

3. Ikea – Prídeš kvôli mäsovým guličkám, ostávaš, lebo nevieš nájsť cestu von.

4. Ryanair – A čo iné budeš robiť? Pôjdeš peši?

5. Facebook – Jednoduché stalkovanie ľudí už od roku 2004.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
6. Durex – Stotisíckrát lacnejšie ako živiť dieťa.

7. Vifon – Máš dva dni pred výplatou, že?

8. Starbucks – Zaplať luxusnú cenu za priemernú kávu, aby si si mohol vycapiť fotku na Instagram.

9. WebMD – Určite je to rakovina. Vždy je to rakovina.

10. YouTube – Miesto, kde celý svet pozerá dookola tie isté tri reklamy.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
11. DPD – Keď príde, bude tam. Koniec debaty.

12. Wish – Dostaneš presne to, za čo si zaplatíš.

13. Mountain Dew – Povedz zbohom svojim zubom.

14. Apple – Ak to nekúpiš, všetci si budú myslieť, že si chudobný.

15. KFC – McDonald’s aj Burger King mali zavreté.

16. Reddit – Už nemusíš na záchode čítať obaly od osviežovačov vzduchu.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
17. Pepsi – Môže byť Pepsi?

18. Imodium – Keď sa nevieš vyhrabať z vlastných sr*čiek.

19. Lidl – Chcel si šunku, teraz máš vŕtačku.

20. Nike – Aj tak to „proste neurobíš“.























