Celosvetový gigant si obľúbilo aj množstvo Slovákov. Oproti konkurencii mala sieť kaviarní navrch práve vďaka malému bonusu, ktorý tešil azda každého.
Je ním práve meno na ich poháriku s logom, ktoré už roky svieti na instagramových príbehoch u každého, kto kaviareň navštívil. Starbucks podpisovanie pohárov zaviedol, aby vytvoril dojem osobnejšieho prístupu ku zákazníkom, a to naozaj fungovalo.
Mnohí zamestnanci k menu ešte dokreslili niečo milé, z čoho mal zákazník radosť, napríklad srdiečko. Teraz sa v mnohých prevádzkach a postupne už aj na Slovensku zavádza novinka, keď písané meno na pohári nahradí jeho tlačená verzia.
„Nový pokladničný systém v kaviarňach Starbucks zefektívňuje a zrýchľuje proces objednávania nápojov, jedla a dezertov. Tento systém už niekoľko rokov funguje vo viacerých krajinách na celom svete (Veľká Británia, Francúzsko, Španielsko, Nemecko a Rumunsko) a jeho rozšírenie do ďalších krajín vrátane Slovenska je ďalším krokom zjednotenia systémov vo všetkých kaviarňach,“ uviedol pre TVNOVINY.sk PR konzultant Filip Púchovský.

Nový systém bol zavedený na Slovensku už počas leta a postupne sa posúval do všetkých prevádzok na našom území. Každá nálepka je označená menom zákazníka a zhrnutím konkrétnej objednávky. Podpisovanie pohárikov však úplne nevymizne.
„Sme si vedomí toho, že osobné nápisy na pohároch boli pre našich zákazníkov dôležité, a preto sme vyzvali našich baristov, aby v nich pokračovali, ak to čas dovolí,“ skonštatoval Púchovský.
„Napriek tomu, najmä vo frekventovaných lokalitách, je rýchlosť obsluhy a včasné doručenie obľúbeného nápoja zákazníkom naším prvoradým cieľom, preto v niektorých situáciách baristi nebudú môcť splniť požiadavku na osobnú správu,“ uzavrel.