Stopka od Tesca bola len začiatkom. Fero Joke čelí ďalším tvrdým následkom

Po ukončení spolupráce s Tescom prichádza ďalší následok.


Slovenským šoubiznisom v posledných dňoch otriasa škandál, ktorý nikto nečakal. Obľúbený komik František Košarišťan, známy pod umeleckým menom Fero Joke, čelí vážnym obvineniam z nevhodného správania, ktoré zásadne naštrbilo jeho doteraz bezchybný imidž dobrosrdečného humoristu.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

To, čo sa začalo ako bežný večer v podniku, vyústilo do verejnej konfrontácie, ktorá rozdelila fanúšikovskú základňu a vyvolala búrlivé diskusie o hraniciach medzi celebritami a ich priaznivcami. Teraz nesie následky v podobe ukončených spoluprác a verejných komentárov, ktoré nie sú zrovna lichotivé, informuje web Interez.

Prípad nabral na obrátkach po tom, čo dvojica fanúšikov, Jakub a Matúš, zverejnila video s osobnou výpoveďou. V ňom detailne opísali incident, ku ktorému malo dôjsť po ich žiadosti o spoločnú fotografiu. Podľa ich slov sa stretnutie s idolom zmenilo na nepríjemnú skúsenosť spojenú s nevhodnými dotykmi zo strany komika. Video sa začalo okamžite šíriť internetom a vytvorilo na Fera Jokea obrovský tlak, ktorý ho prinútil k verejnej reakcii a priznaniu si viny.

Za svoje konanie sa ospravedlnil

Samotný komik sa k celej situácii postavil čelom a prostredníctvom sociálnych sietí zverejnil obsiahle ospravedlnenie. Priznal, že v daný večer stratil kontrolu nad svojím správaním v dôsledku nadmernej konzumácie alkoholu. „Sám sebe som veľkým kritikom a tieto dni vyhodnocujem, ako vzniknutú situáciu využiť pre rast a zlepšenie. Daný večer som si nedal pozor na alkohol. Po odchode ľudí z podniku som medzi kamarátmi vypil viac, než bolo zdravé, a to ovplyvnilo moje vyhodnocovanie situácie,“ napísal úprimne Košarišťan.

Hoci prejavil ľútosť a snahu o nápravu, mašinéria následkov sa už stihla rozbehnúť. V dnešnej dobe je citlivosť firiem na reputáciu ich tvárí extrémne vysoká a Fero Joke to pocítil na vlastnej koži. Prvé rázne kroky podnikol jeden z najväčších obchodných reťazcov na Slovensku, spoločnosť Tesco. Pre komika to znamená nielen stratu prestížnej zmluvy, ale aj vymazanie z vianočnej kampane, ktorá je pre každého influencera vrcholom sezóny.

rytmus fero joke vtip fight night challenge

Mohlo by ťa zaujímať:

Rytmus vysmial Fera Jokea pred celým štadiónom. Takto okomentoval jeho kauzu

Tesco sa rozhodlo pre radikálny rez a aktuálny reklamný spot, v ktorom Fero účinkoval, stiahlo nielen z televíznych obrazoviek, ale aj z celého online priestoru. Hovorkyňa spoločnosti Mária Zerzanová potvrdila, že situáciu dôkladne preverili a vyvodili z nej jasné dôsledky. „Ďalšia spolupráca nie je naplánovaná,“ uviedla stroho, čím dala jasne najavo, že reťazec sa od správania známeho komika dištancuje a mieni chrániť hodnoty svojej značky.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Pád mena Fero Joke tu nekončí

Tento pád však ani zďaleka nekončí pri nákupných košíkoch. Problémy sa preniesli aj na televízne obrazovky, kde mal byť Fero Joke jednou z hlavných hviezd najväčšej noci v roku. Reč je o špeciálnej silvestrovskej epizóde populárnej relácie Milujem Slovensko. Tento formát navyše prechádza historickou zmenou, keďže sa z verejnoprávnej RTVS (STVR) sťahuje do komerčnej televízie JOJ, čo malo byť televíznym podujatím sezóny.

Diváci sa na Silvestra dočkajú novej zostavy kapitánov, ktorými budú Adela Vinczeová a Matej „Sajfa“ Cifra. Práve v jednom z ich tímov mal figurovať aj Fero Joke, ktorý mal byť zárukou humoru a sledovanosti. Kvôli medializovanej kauze sa však zloženie súťažných tímov musí meniť na poslednú chvíľu. Miesto po boku Adely alebo Sajfu zostane pre neho nateraz uzatvorenou kapitolou, čo je pre herca jeho kalibru citeľná profesijná rana.

Televízia JOJ sa podľa webu Aktuality k situácii vyjadrila diplomaticky, no potvrdila, že komik sa v programe neobjaví. „Fero Joke sa sám rozhodol neúčinkovať v silvestrovskej epizóde relácie Milujem Slovensko. Jeho rozhodnutie sme plne rešpektovali a akceptovali,“ znie oficiálne stanovisko televízie. Tento krok sa interpretuje ako snaha o upokojenie emócií a predídenie negatívnym reakciám divákov počas sviatočného večera, kedy stanice bojujú o každé percento trhového podielu.

Kauza Fera Jokea tak slúži ako tvrdá lekcia o tom, aká krehká môže byť popularita vybudovaná na sociálnych sieťach. Stačí jeden večer, strata sebaovládania a roky budovaná kariéra sa môže v priebehu niekoľkých dní otriasť v základoch. Zostáva otázne, či sa komikovi podarí získať späť dôveru veľkých komerčných partnerov, alebo či toto pošmyknutie bude znamenať trvalý koniec jeho pôsobenia v hlavnom mediálnom prúde.


Tagy:
REKLAMA
Redakcia
Redakcia EMEFKA je tím skúsených redaktorov, autorov a kreatívcov, ktorí denne prinášajú zábavný, inšpiratívny a aktuálny obsah zo sveta popkultúry, lifestyle a spoločenského diania. Naši autori dbajú na kvalitu, overovanie faktov a originalitu, aby čitateľom poskytli spoľahlivé a pútavé články, ktoré si získali tisíce fanúšikov po celom Slovensku.
Najčítanejšie
Podobné