Štvornohého miláčika si môžeš zobrať už aj do lietadla. Koľko stojí letenka psou aerolinkou?

O letenky je obrovský záujem.


Rád cestuješ letecky a vždy si chcel zobrať so sebou aj svojho štvornohého parťáka, no predstava, že nebude s tebou, ale niekde pri batožine, sa ti nepozdáva?

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Letecká spoločnosť BARK Air tento problém za teba vyriešila. Ide o vôbec prvú psiu aerolinku, ktorá má za sebou už prvý let a domáci miláčikovia sa na palube lietadla cítia ako v prvej triede, informuje Reuters. Ako vyzerajú služby a koľko stojí letenka?

BARK Air chce predovšetkým rozmaznávať domácich miláčikov. Svoj prvý let vypravili z New Yorku do Los Angeles. Generálny riaditeľ spoločnosti Matt Meeker povedal, že podnikateľský nápad vznikol, keď sa pokúšal letecky prepraviť Huga, svoju nemeckú dogu. „Nemohol som s ním cestovať na dlhé vzdialenosti a napadlo mi, že by mala existovať letecká spoločnosť, ktorá by sa zamerala na psy,“ povedal Meeker.

Koľko stojí letenka?

„Všetko prispôsobujeme psovi, snažíme sa znížiť jeho úzkosť a stres, aby mal v lietadle čo najpohodlnejší zážitok bez strachu,“ dodal riaditeľ. Zážitok pre psa sa začína čakárňou plnou pochúťok a rýchlym check-inom. BARK Air ponúka aj palubné kúpele pre šteniatka a menu so „psím šampanským“ a „barkaccinom“.

Odporúčame prečítať:

Toto je desať najškaredších slovenských mien podľa umelej inteligencie. Nájdeš sa v rebríčku?

Cieľom spoločnosti je predať 10 leteniek na jeden let, aby bolo miesto pre 10 psov, hoci luxusné lietadlo pojme až 15 ľudí. Letenky pre jednu osobu a jedného psa stoja 8 000 amerických dolárov za jednosmerný medzinárodný let alebo 6 000 amerických dolárov za vnútroštátny let. Meeker tvrdí, že ceny by sa v budúcnosti mohli znížiť.

„Dnes, keď začíname, fungujeme so stratou. Ide o to, že časom máme celkom jasnú cestu, ako znížiť cenu pre spotrebiteľa a znížiť naše náklady. A to príde s rozsahom a väčším počtom trás,“ uviedol Meeker. V súčasnosti spoločnosť BARK Air lieta medzi New Yorkom, Los Angeles a Londýnom.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU
Profimedia

Spoločnosť zvažuje pridanie letov do Paríža, Milána, Chicaga, Seattlu a sezónnych destinácií na Floride a v Arizone po tom, čo dostala 15 000 žiadostí o nové destinácie.


Tagy:
REKLAMA
Redakcia
Redakcia EMEFKA je tím skúsených redaktorov, autorov a kreatívcov, ktorí denne prinášajú zábavný, inšpiratívny a aktuálny obsah zo sveta popkultúry, lifestyle a spoločenského diania. Naši autori dbajú na kvalitu, overovanie faktov a originalitu, aby čitateľom poskytli spoľahlivé a pútavé články, ktoré si získali tisíce fanúšikov po celom Slovensku.
Najčítanejšie
Podobné