Štvornohého miláčika si môžeš zobrať už aj do lietadla. Koľko stojí letenka psou aerolinkou?

O letenky je obrovský záujem.


Rád cestuješ letecky a vždy si chcel zobrať so sebou aj svojho štvornohého parťáka, no predstava, že nebude s tebou, ale niekde pri batožine, sa ti nepozdáva?

Letecká spoločnosť BARK Air tento problém za teba vyriešila. Ide o vôbec prvú psiu aerolinku, ktorá má za sebou už prvý let a domáci miláčikovia sa na palube lietadla cítia ako v prvej triede, informuje Reuters. Ako vyzerajú služby a koľko stojí letenka?

BARK Air chce predovšetkým rozmaznávať domácich miláčikov. Svoj prvý let vypravili z New Yorku do Los Angeles. Generálny riaditeľ spoločnosti Matt Meeker povedal, že podnikateľský nápad vznikol, keď sa pokúšal letecky prepraviť Huga, svoju nemeckú dogu. „Nemohol som s ním cestovať na dlhé vzdialenosti a napadlo mi, že by mala existovať letecká spoločnosť, ktorá by sa zamerala na psy,“ povedal Meeker.

Koľko stojí letenka?

„Všetko prispôsobujeme psovi, snažíme sa znížiť jeho úzkosť a stres, aby mal v lietadle čo najpohodlnejší zážitok bez strachu,“ dodal riaditeľ. Zážitok pre psa sa začína čakárňou plnou pochúťok a rýchlym check-inom. BARK Air ponúka aj palubné kúpele pre šteniatka a menu so „psím šampanským“ a „barkaccinom“.

Hlúpo nadizajnované veci, ktoré ťa vytočia

Odporúčame prečítať:

20 hlúpo nadizajnovaných vecí, ktoré ťa vytočia už len svojou existenciou

Cieľom spoločnosti je predať 10 leteniek na jeden let, aby bolo miesto pre 10 psov, hoci luxusné lietadlo pojme až 15 ľudí. Letenky pre jednu osobu a jedného psa stoja 8 000 amerických dolárov za jednosmerný medzinárodný let alebo 6 000 amerických dolárov za vnútroštátny let. Meeker tvrdí, že ceny by sa v budúcnosti mohli znížiť.

„Dnes, keď začíname, fungujeme so stratou. Ide o to, že časom máme celkom jasnú cestu, ako znížiť cenu pre spotrebiteľa a znížiť naše náklady. A to príde s rozsahom a väčším počtom trás,“ uviedol Meeker. V súčasnosti spoločnosť BARK Air lieta medzi New Yorkom, Los Angeles a Londýnom.

Profimedia

Spoločnosť zvažuje pridanie letov do Paríža, Milána, Chicaga, Seattlu a sezónnych destinácií na Floride a v Arizone po tom, čo dostala 15 000 žiadostí o nové destinácie.


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné