Obchodnú spoločnosť Lidl pozná každý Slovák i Neslovák. No čo je nové?
Táto firma, ktorá sa prezentuje ohľaduplným prístupom k prírodným zdrojom a je zástancom ochrany životného prostredia prišla vrámci slovenského týždňa na trh s novou akciou. Prvých 100 tisíc zákazníkov, ktorí nakúpia za hodnotu vyššiu hodnotu ako 20 eur dostanú Tatranský vzduch v konzerve od spoločnosti Tatrakon. A čo to vlastne ten Tatranský vzduch v konzerve je?

Je to veľmi nápaditý produkt vyššie spomínanej popradskej konzervárne. Vezmete konzervu a dáte do nej… nič. Na konzervu potom napíšete, že jej zloženie je: 80% tatranský kyslík, 10% zvuk pasúcich sa ovečiek, 3% atmosféra prechádzky ihličnatým lesom, 2% lúče Slnka vychádzajúceho spoza tatranských štítov, 100% spojenie s ČISTOU prírodou.
Taktiež tam nájdeme pár odkazov na to, aby sme šli navštíviť náš slovenský poklad – Tatry. To celé dáva tomuto reklamnému ťahu nálepku typu „aspoň že tak“. I ja som jednu takúto plechovku dostala. Otvorila som ju a ajhľa. Žiadne békajúce ovce som nepočula, energiu z rannej rosy nedostala a namiesto atmosféry prechádzky ihličnatým lesom ma obaril odporný smrad z propagačného papiera vo vnútri.

V tej chvíli som pochopila, aký bude koniec celej tejto „vtipnej“ akcie. A mala som pravdu. Po ceste domov som týchto plechoviek našla na zemi presne 7 (odrátajúc od tých, ktoré boli pohodené pred samotným obchodom). Ako všetci dobre vieme, konzerva sa v prírode vie voľne rozložiť za 20 až 100 rokov. Tak ja sa len pýtam: Bolo toto hodné vtipu? Ako je možné, že firma, ktorá sa prezentuje svojím ekologickým myslením tento produkt podporila?

Titulná fotka: pexels.com
Komentáre 1
?????
Reklama to je dobrá, aj napad…a to že sme jebnuty národ ktory hadže konzervy po zemy s tym asi neratali no 🙂
Pridaj komentár