Ako sme ťa informovali pred pár dňami, ružový operátor prišiel na televízne obrazovky s novou vianočnou reklamou, ktorá divákov pobúrila natoľko, že proti nej začali spisovať petíciu.
„Mama chce vnúča, dáva lekcie, že tesné slipy ničia spermie,“ znie v minútovom spote, ktorý niektorých poriadne rozhorčil. Zákazníci Telekomu totiž tvrdili, že ak nedôjde z jeho strany k náprave, odstúpia od svojich zmlúv. Petíciu aktuálne podpísalo viac ako 13-tisíc ľudí a Telekom sa rozhodol na ich rozhočenie zareagovať.
Televízny spot operátor síce nestiahol, no rozhodol sa ho skrátiť. Vystrihol z neho pasáž, ktorá by mohla nasvedčovať, že mladík v reklame je homosexuál. Po novom už diváci neuvidia pasáž, v ktorej znie veta „Teta sa pýta, či som sám. Nevie, že dievča nehľadám,“ ktorá údajne patrila k najviac kritizovaným.
Nebola to však jediná scéna, ktorá Slovákov pobúrila. Scéna, kvôli ktorej začali diváci spisovať petíciu, sa týkala otázky matky o tom, kedy bude mať jej syn konečne dieťa. „Mama chce vnúča, dáva lekcie, že tesné slipy ničia spermie,“ spieva sa v reklame.
Vyjadrenie Telekomu
K skráteniu spotu sa pre Refresher vyjadril aj samotný Telekom. „Skrátenie televízneho spotu vychádza z našej mediálnej stratégie, ktorá počas kampane divákom ponúka aj kratšie stopáže spotov. Originálne znenie televízneho spotu je plne k dispozícii na oficiálnom Youtube kanáli Slovak Telekom, alebo na Facebooku Slovak Telekom,“ uvádza operátor v stanovisku.