Termohrnčeky spôsobili nákupný ošiaľ. Ľudia sa o ne bili, čo je na nich také nezvyčajné?

Dá sa táto hystéria nejako vysvetliť?


Na divoké zábery z obchodných domov, kde ľudia bojujú o zlacnený tovar počas Black Friday výpredajov, sme si už akosi zvykli. Ukazuje sa, že podobnú reakciu môže vyvolať aj ružový termopohár. Z mnohých miest v USA je hlásené hotové nákupné šialenstvo, ktoré vyvolali termohrnčeky Starbucks z limitovanej edície.

Nákupná horúčka

V médiách sa objavilo mnoho videí zo supermarketov Target, kde sa za pár minút rozpredávajú poháre červenej a ružovej farby. Ľudia sa na ne vrhajú ako vyhladované mačence na misky s potravou, predbiehajú sa, strkajú do seba a ak sa im podarí si nejaký uchmatnúť, považujú to za veľký životný úspech.

Záujem o Stanley/Starbucks poháre je skutočne obrovský. Dôkazom toho je aj množstvo podnikavcov, ktorí sa ich snažia predať online aj za niekoľkonásobok pôvodnej ceny. Objavilo sa dokonca aj video, v ktorom sa muž údajne snaží ukradnúť celú krabicu s pohármi.

Limitovaná edícia

Limitované termopoháre Stanley boli vytvorené pri príležitosti uvedenia zimnej ponuky do kaviarní Starbucks. Sú dostupné v červenej a v ružovej farbe a predávajú sa jedine v pobočkách Starbucks, ktoré sú umiestnené v supermarketoch Target.

BACK TO THE MEMES: Hlasuj o najlepšie meme roka 2023

Mohlo by ťa zaujímať:

BACK TO THE MEMES: Hlasuj o najlepšie meme roka 2023

Hrnček má objem 1,1 litra a podľa tvrdenia spoločnosti Stanley udrží nápoj teplý až päť až sedem hodín. Za ďalšiu výhodu výrobca považuje fakt, že termopohár pasuje do väčšiny držiakov na pohár v autách. Limitovaná Starbucks edícia sa predáva za 49,95 dolára za kus.

Je to naozaj len termopohár

Ako sa dá vysvetliť nákupné šialenstvo, ktoré poháre Stanley/Starbucks spôsobili? Stanley je značka založená v roku 1913 a stala sa prvým americkým výrobcom termosiek. Celé desaťročia tvorili jej zákaznícku základňu hlavne akčne orientovaní ľudia tráviaci množstvo času v prírode.

Shutterstock

V roku 2020 sa na trh dostal termopohár, ktorý sa okamžite stal obrovským hitom predovšetkým medzi mladými ľuďmi a nielen v USA. Prostredníctvom úspešnej marketingovej kampane a zapojenia influencerov sa vybudovalo silné povedomie o značke a produkte.

Ide o kvalitný a praktický výrobok, avšak šialenstvo, ktoré limitovaná edícia spôsobila, sa zdá byť aj tak nevysvetliteľné. Človek si asi môže dovoliť troška si zakonšpirovať a pracovať aj s tou verziou, že dlhé rady v Targetoch boli vytvorené umelo…


Tagy:

Peter Strhan
Venujem sa predovšetkým témam ako internetová kultúra, súčasné trendy a memes. Blízko mám aj k hudbe, vede a histórii.
Najčítanejšie
Podobné