Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Nedeľa 28.4.2024
sk
Jarmila
cz
Vlastislav

Termohrnčeky spôsobili nákupný ošiaľ. Ľudia sa o ne bili, čo je na nich také nezvyčajné?

Dá sa táto hystéria nejako vysvetliť?


Na divoké zábery z obchodných domov, kde ľudia bojujú o zlacnený tovar počas Black Friday výpredajov, sme si už akosi zvykli. Ukazuje sa, že podobnú reakciu môže vyvolať aj ružový termopohár. Z mnohých miest v USA je hlásené hotové nákupné šialenstvo, ktoré vyvolali termohrnčeky Starbucks z limitovanej edície.

Nákupná horúčka

V médiách sa objavilo mnoho videí zo supermarketov Target, kde sa za pár minút rozpredávajú poháre červenej a ružovej farby. Ľudia sa na ne vrhajú ako vyhladované mačence na misky s potravou, predbiehajú sa, strkajú do seba a ak sa im podarí si nejaký uchmatnúť, považujú to za veľký životný úspech.

Záujem o Stanley/Starbucks poháre je skutočne obrovský. Dôkazom toho je aj množstvo podnikavcov, ktorí sa ich snažia predať online aj za niekoľkonásobok pôvodnej ceny. Objavilo sa dokonca aj video, v ktorom sa muž údajne snaží ukradnúť celú krabicu s pohármi.

Limitovaná edícia

Limitované termopoháre Stanley boli vytvorené pri príležitosti uvedenia zimnej ponuky do kaviarní Starbucks. Sú dostupné v červenej a v ružovej farbe a predávajú sa jedine v pobočkách Starbucks, ktoré sú umiestnené v supermarketoch Target.

BACK TO THE MEMES: Hlasuj o najlepšie meme roka 2023

Mohlo by ťa zaujímať:

BACK TO THE MEMES: Hlasuj o najlepšie meme roka 2023

Hrnček má objem 1,1 litra a podľa tvrdenia spoločnosti Stanley udrží nápoj teplý až päť až sedem hodín. Za ďalšiu výhodu výrobca považuje fakt, že termopohár pasuje do väčšiny držiakov na pohár v autách. Limitovaná Starbucks edícia sa predáva za 49,95 dolára za kus.

Je to naozaj len termopohár

Ako sa dá vysvetliť nákupné šialenstvo, ktoré poháre Stanley/Starbucks spôsobili? Stanley je značka založená v roku 1913 a stala sa prvým americkým výrobcom termosiek. Celé desaťročia tvorili jej zákaznícku základňu hlavne akčne orientovaní ľudia tráviaci množstvo času v prírode.

Shutterstock

V roku 2020 sa na trh dostal termopohár, ktorý sa okamžite stal obrovským hitom predovšetkým medzi mladými ľuďmi a nielen v USA. Prostredníctvom úspešnej marketingovej kampane a zapojenia influencerov sa vybudovalo silné povedomie o značke a produkte.

Ide o kvalitný a praktický výrobok, avšak šialenstvo, ktoré limitovaná edícia spôsobila, sa zdá byť aj tak nevysvetliteľné. Človek si asi môže dovoliť troška si zakonšpirovať a pracovať aj s tou verziou, že dlhé rady v Targetoch boli vytvorené umelo…


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.