Zoznamovacie aplikácie, zdá sa, majú problém nadviazať spojenie s mladšími používateľmi. Nie je preto divu, že Tinder v rámci svojho „rizz-first redizajnu“ (pozn. red.: rizz je anglické slangové slovo, skrátene zo slova charizma, a označuje človeka, ktorý priťahuje ostatných svojím šarmom) výslovne označuje generáciu Z za svoju cieľovú skupinu, píše portál Insider.
Nový dizajn obsahuje viac animácií, profilových výziev i kvízov kompatibility. Má lepšie vyhovovať generácii Z, ktorá uprednostňuje rešpekt a otvorenosť pred vzhľadom, uviedla spoločnosť v pondelok.
Zoznamovacie aplikácie sa oprávnene obávajú o nízky záujem zo strany generácie Z. V októbrovom prieskume spoločností Axios a Generation Lab sa zistilo, že 79 percent z takmer 1 000 opýtaných amerických vysokoškolákov buď zoznamovacie aplikácie nepoužíva, alebo ich používa menej ako raz za mesiac.
Online zoznamovanie môže byť frustrujúce a môže spôsobovať únavu z rozhodovania. Svajpovanie nás môže napĺňať neistotou. Pohodlné funkcie, ako napríklad zistenie, kto má o nás záujem, je skryté za platobnou bránou. Takže nejaký redizajn nemôže všetko zmeniť.
Tinder v septembri predstavil VIP členstvo za 500 dolárov mesačne, ktoré umožňuje používateľom obísť väčšinu procesu svajpovania – a len priamo posielať správy používateľom alebo umožniť ostatným posielať správy bez toho, aby tam bola zhoda.