Koncoročné bilancovanie sa nevyhlo ani Tinderu, ktorý prišiel so zaujímavými štatistikami ohľadom návykov jeho užívateľov. Zvláštnu pozornosť venoval generácii Z (18-25 rokov), predstavujúcej väčšinu používateľov Tinderu.
Top smajlík
Spomedzi 300 miliónov smajlíkov, použitých v Tinder profiloch, vyšiel jeden víťaz. Najpoužívanejším smajlíkom pre rok 2019 je facepalm. Facepalm ovládol Tinder vo všetkých kombináciách farby kože a pohlavia. Nemôžeme sa čudovať, uplynulý rok nám dal dostatok dôvodov na facepalmovanie…
Najrýchlejšie rastúce mesto
Najpoužívanejšia aplikácia na zoznamovanie stále naberá nových a nových používateľov. Titul najrýchlejšie rastúceho Tinder mesta v roku 2019 získalo Tokio. Medzi desiatimi mestami s najväčším prírastkom používateľov Tindru sa nájde aj neďaleká Budapešť či Varšava.
https://www.facebook.com/tinder/videos/1666621046809871/
O čom sa ľudia najviac zhovárajú?
Každý si chce nájsť niekoho, s kým by zdieľal svoje fanúšikovské vášne. Rozšírenými sa stali pojmy zo sveta zábavného priemyslu ako Game of Thrones, Captain Marvel, Billie Eilish, ASAP Rocky či rôzne hudobné festivaly. Pri vytváraní spojenia sú dôležité nielen spoločné záľuby, ale aj hodnoty, ktorými ľudia žijú.
Rovnako často sa riešili vážnejšie témy – politické otázky ohľadom EÚ a Brexitu, feminizmus, práva LGBT či vegánstvo. Aktivizmus dokonca v popularite Gen Z prekonal cestovanie, ktoré je všeobecne považované za najobľúbenejšie hobby mileniálskych používateľov Tinderu.
Vyzerá to tak, že na Tindri je skutočne veľa ľudí, ktorí sa zaujímajú o celospoločenské otázky. Alebo záujem len s nadšením predstierajú v snahe dostať sa do gatí tomu druhému. Podarilo sa už niekedy niekomu zbaliť niekoho vďaka záujmu o prísnejšiu kontrolu vlastníctva strelných zbraní?
Zdroj: blog.gotinder.com