Portugalská skupina Jerónimo Martins nepoľavuje vo svojej expanznej stratégii na Slovensku. Jej poľský diskontný reťazec Biedronka oznámil otvorenie už druhej predajne vo Zvolene, ktorá svoje brány otvorí 24. júla 2024 o 9:00 na adrese Rákoš 18.
Nákupy s programom: Maskot, ochutnávky a koleso šťastia
Ako informuje portál Interez, otvorenie predajne nebude len o nakupovaní. Organizátori pripravili sprievodný program, ktorého cieľom je prilákať rodiny s deťmi aj mladých zákazníkov. Pripravené sú degustácie, o ktoré sa postará známy food influencer, ako aj koleso šťastia s atraktívnymi výhrami.
Deti sa môžu tešiť na zábavné aktivity, zatiaľ čo maskot Biedronky bude vítať prvých návštevníkov. Tento koncept má za cieľ budovať značku v regióne a vytvoriť pozitívne emócie hneď od začiatku.
Rastúca sieť predajní: 50 obchodov do roku 2026
Zvolen je špecifický tým, že ide o prvé mesto na Slovensku, kde bude Biedronka prevádzkovať už dve predajne – prvá bola otvorená na Strážskej ceste. V súčasnosti má sieť šesť predajní, no ambície sú oveľa vyššie. Spoločnosť plánuje do konca roku 2026 vybudovať až 50 pobočiek.

Logistickým srdcom reťazca je nové centrum vo Voderadoch, vďaka ktorému sa Biedronka sústreďuje na expanziu predovšetkým v západnej a strednej časti Slovenska.
Pripravujú sa ďalšie mestá
Medzi najbližšie plánované lokality patria Levice, Čierne, Bošany, Revúca, Hnúšťa a Chorvátsky Grob. Reťazec už zaznamenal úspešný štart v Liptovskom Mikuláši či Miloslavove, kde v máji otvoril úplne prvú slovenskú predajňu.
Biedronka si tak postupne buduje stabilnú pozíciu na našom trhu a stáva sa konkurentom pre zavedené siete ako Lidl, Kaufland či Coop Jednota. Vďaka agresívnej cenovej politike a atraktívnemu tovaru chce osloviť najmä zákazníkov, ktorí hľadajú kvalitu za výhodnú cenu.