Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Sobota 2.11.2024
sk
cz
Památka zesnulých

Toto sú najhoršie autá na svete. Medzi TOP 10 patria aj tie u Slovákov najobľúbenejšie

Nájdeš v rebríčku svoje auto?


10. Porsche Cayenne 4.5 V8 (I)

Swiat upozorňuje na rizikovú verziu tohto vozidla. Hlavným problémom sú benzínové motory V8 (najprv 4,5 litra a po facelifte 4,8 litra), avšak vyskytujú sa aj problémy s elektronikou, pohonom a odpružením.

9. Mercedes E 400 CDI (W211)

Toto vozidlo trápia mnohé problémy. Vyskytuje sa korózia, problémy s motorom, brzdami a automatickými prevodovkami. Novinári odporúčajú radšej voľbu benzínových verzií.

8. Audi A4 2.0 TDI (B7)

Pri kombinácii s prevodovkou Multitronic pri motore 2.5 V6 TDI (B6) sú to nestabilné vačkové hriadele, vstrekovacie čerpadlá a pohyb olejového čerpadla. Pri motoroch 2.0 TDI (B7) sa vyskytujú problémy s hlavami valcov, vstrekovacími čerpadlami a elektronikou.

7. Mercedes ML 400 CDI (W163)

Výrazná korózia a problémy spojené s turbodieselom 4.0 CDI. Tento motor spolu s automatickou prevodovkou predstavuje istotu pre vznik problémov, pretože prevodovka nedokáže zvládnuť vysoký točiaci moment a často dochádza k jej poškodeniu. Okrem toho je problém aj s elektronikou a pružením vozidla.

Po Banskej Bystrici sa preháňalo luxusné Ferrari s vianočným stromčekom

Určite si prečítaj:

Po Banskej Bystrici sa preháňalo luxusné Ferrari s vianočným stromčekom

6. Renault Laguna 1.9 dCi (II)

Vozidlo malo mnoho problémov, najmä v prípadoch verzie s dieselovým motorom 1.9 dCi, v ktorých dochádzalo k rozpadnutiu turbodúchadiel po 20- až 30-tisíc kilometroch. Toto mohlo v extrémnych prípadoch viesť k poškodeniu motora. Riskantnou verziou je aj benzínový motor 2.0 s priamym vstrekovaním.

5. Volkswagen Passat 2.0 TDI (B6)

Obľúbenec medzi Slovákmi. Problémová je hlavne prevodovka DGS v kombinácii s naftovým motorom 2.0 TDI. Auto má tiež problémy s koróziou, klimatizáciou či elektronickou parkovacou brzdou.

4. BMW 520i (E60)

Hlavným zdrojom problémov je najmä novší motor N43 (R4) s objemom 2,0 litra. Tento motor má mnoho problémov, vrátane porúch vstrekovačov, čerpadiel HPFP, problémov s pohonom rozvodov, usadenín uhlíka na ventiloch a v sacom systéme.

3. VW TOURAN 2.0 TDI (I)

Tento model, u Slovákov tiež obľúbený, si tretie miesto vyslúžil najmä kvôli spojeniu s prevodovkou DGS. Avšak používatelia hlásili aj problémy s motorom a elektronikou vozidla.

Shutterstock

2. BMW 745i (E65)

Motor V8 (N62) s benzínovým pohonom často trpí únikmi oleja, problémami s napínacími mechanizmami a rozvodovými reťazami, tesneniami ventilov a nestabilnými potrubiami v chladiacom systéme, ktoré mohli viesť k nebezpečnému prehriatiu motora. Naftový motor 4.0 V8 nebol o nič lepší.

Shutterstock

1. Mercedes S 400 CDI (W220)

Okrem korózie sa majitelia vozidla stretávajú aj s chybnou elektronikou, problémami s pružením a prevodovkami. Poruchy sa týkajú aj väčšiny motorov, pričom naftový motor 4.0 V8 CDI patrí medzi najproblematickejšie a finančne najnáročnejšie na opravu.

Shutterstock

Tagy:

Nikola Kulová
Aktuálne dianie mám pod palcom, novinky tu nájdeš každý deň. Okrem toho sa venujem PR článkom a rozhovorom s inšpiratívnymi ľuďmi.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.