10. Porsche Cayenne 4.5 V8 (I)
Swiat upozorňuje na rizikovú verziu tohto vozidla. Hlavným problémom sú benzínové motory V8 (najprv 4,5 litra a po facelifte 4,8 litra), avšak vyskytujú sa aj problémy s elektronikou, pohonom a odpružením.
9. Mercedes E 400 CDI (W211)
Toto vozidlo trápia mnohé problémy. Vyskytuje sa korózia, problémy s motorom, brzdami a automatickými prevodovkami. Novinári odporúčajú radšej voľbu benzínových verzií.
8. Audi A4 2.0 TDI (B7)
Pri kombinácii s prevodovkou Multitronic pri motore 2.5 V6 TDI (B6) sú to nestabilné vačkové hriadele, vstrekovacie čerpadlá a pohyb olejového čerpadla. Pri motoroch 2.0 TDI (B7) sa vyskytujú problémy s hlavami valcov, vstrekovacími čerpadlami a elektronikou.
7. Mercedes ML 400 CDI (W163)
Výrazná korózia a problémy spojené s turbodieselom 4.0 CDI. Tento motor spolu s automatickou prevodovkou predstavuje istotu pre vznik problémov, pretože prevodovka nedokáže zvládnuť vysoký točiaci moment a často dochádza k jej poškodeniu. Okrem toho je problém aj s elektronikou a pružením vozidla.
6. Renault Laguna 1.9 dCi (II)
Vozidlo malo mnoho problémov, najmä v prípadoch verzie s dieselovým motorom 1.9 dCi, v ktorých dochádzalo k rozpadnutiu turbodúchadiel po 20- až 30-tisíc kilometroch. Toto mohlo v extrémnych prípadoch viesť k poškodeniu motora. Riskantnou verziou je aj benzínový motor 2.0 s priamym vstrekovaním.
5. Volkswagen Passat 2.0 TDI (B6)
Obľúbenec medzi Slovákmi. Problémová je hlavne prevodovka DGS v kombinácii s naftovým motorom 2.0 TDI. Auto má tiež problémy s koróziou, klimatizáciou či elektronickou parkovacou brzdou.
4. BMW 520i (E60)
Hlavným zdrojom problémov je najmä novší motor N43 (R4) s objemom 2,0 litra. Tento motor má mnoho problémov, vrátane porúch vstrekovačov, čerpadiel HPFP, problémov s pohonom rozvodov, usadenín uhlíka na ventiloch a v sacom systéme.
3. VW TOURAN 2.0 TDI (I)
Tento model, u Slovákov tiež obľúbený, si tretie miesto vyslúžil najmä kvôli spojeniu s prevodovkou DGS. Avšak používatelia hlásili aj problémy s motorom a elektronikou vozidla.
2. BMW 745i (E65)
Motor V8 (N62) s benzínovým pohonom často trpí únikmi oleja, problémami s napínacími mechanizmami a rozvodovými reťazami, tesneniami ventilov a nestabilnými potrubiami v chladiacom systéme, ktoré mohli viesť k nebezpečnému prehriatiu motora. Naftový motor 4.0 V8 nebol o nič lepší.
1. Mercedes S 400 CDI (W220)
Okrem korózie sa majitelia vozidla stretávajú aj s chybnou elektronikou, problémami s pružením a prevodovkami. Poruchy sa týkajú aj väčšiny motorov, pričom naftový motor 4.0 V8 CDI patrí medzi najproblematickejšie a finančne najnáročnejšie na opravu.