Trenčín bol len začiatok. Nemecký gigant mieri do ďalších slovenských miest, vieme do ktorých

Vieme, kde nakúpiš už čoskoro.


V júni sa na Slovensku otvorila prvá predajňa reťazca Müller a odohralo sa to v Trenčíne. Už počas prvých dní bolo jasné, že o zákazníkov nebude núdza – kombinácia drogérie, parfumérie, domácich potrieb, hračiek či papiernictva na jednom mieste sa ukázala ako lákadlo, na ktoré Slováci čakali. Sortiment zahŕňajúci približne 195-tisíc produktov, z toho tisíce vlastných značiek, okamžite spôsobil rozruch. Spoločnosť sa netají tým, že nejde len o skúšku trhu. Naopak, Müller má so Slovenskom veľké plány a investuje tu milióny eur.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Milióny eur a odvážna expanzia

Oficiálne čísla hovoria jasne. V priebehu nasledujúcich dvoch rokov plánuje Müller na Slovensku preinvestovať približne 14,7 milióna eur, čo má priniesť až 25 nových predajní. To je signál, že ide o dlhodobý a systematický vstup na slovenský trh, nie o krátkodobý experiment. Podľa vedenia spoločnosti je Slovensko vnímané ako ideálna brána do regiónu, ktorý sa dynamicky rozvíja a ponúka stabilné ekonomické prostredie.

Dôležitým faktorom je aj geografická poloha. Slovensko leží medzi krajinami, kde Müller už dlhodobo pôsobí – medzi Rakúskom, Maďarskom či Slovinskom. Vďaka tomu sa vie firma logisticky efektívne zásobovať a využiť skúsenosti z okolitých trhov. Zároveň sa spolieha na rastúcu kúpnu silu obyvateľstva a chuť nakupovať prémiový tovar, ktorý ponúka širší záber ako bežné drogérie.

Shutterstock

Bratislava a Nitra ako ďalšie ciele

Najväčšia otázka, ktorú si zákazníci po otvorení trenčianskej predajne kládli, znela: kde pribudnú ďalšie pobočky? Odpoveď už dnes poznáme. V pláne sú hneď štyri nové predajne v Bratislave a jedna v Nitre. To znamená, že obyvatelia hlavného mesta si budú môcť vyberať hneď z viacerých lokalít a obyvatelia Nitry sa zaradia medzi prvých, ktorí získajú vlastnú pobočku.

Z dlhodobého hľadiska má Müller ambíciu pokryť celé Slovensko a priblížiť sa k číslu 25 predajní. To by znamenalo, že značka sa stane bežnou súčasťou nákupných centier a veľkých miest. Trenčín bol len prvým krokom a signálom, že reťazec chce na našom trhu zohrať významnú úlohu.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Na Profesii sa už objavila aj pracovná ponuka na pozíciu manažéra predajne pre Bratislavu, ktorá naznačuje, že otvorenie nových pobočiek je na spadnutie. Müller hľadá ľudí so skúsenosťami s vedením tímu a s praxou v maloobchode, pričom ponúka plat od 2 300 do 2 500 eur mesačne, zamestnanecké zľavy a zaškolenie v zahraničí. Aj to potvrdzuje, že expanzia sa rozbieha naplno a reťazec chce na Slovensku vybudovať stabilný tím.

Čo robí z Müllera taký ťahák

Müller sa odlišuje od konkurencie tým, že neponúka len drogériu a parfumy. Zákazníci tu nájdu aj hračky, školské potreby, domácich pomocníkov či bio potraviny. Vďaka tejto kombinácii sa stáva multifunkčným obchodom, do ktorého si vieš prísť po kozmetiku, ale odchádzaš s taškou plnou ďalších vecí. My sami sme to vyskúšali na vlastnej koži.

Mohlo by ťa zaujímať:

Navštívili sme novootvorenú predajňu Müller v Trenčíne: Raj pre ženy alebo premárnená šanca?

Spoločnosť si zakladá na kvalite sortimentu a veľkej časti vlastných značiek, ktoré už inde nekúpiš. Dôležitou súčasťou expanzie je aj digitálna podoba značky. Krátko po otvorení predajní bude na Slovensku spustená mobilná aplikácia Müller, ktorá prinesie personalizované ponuky a prepojí zákazníkov s obchodom aj online. V kombinácii so silným sortimentom a atraktívnymi lokalitami to dáva jasne najavo, že Müller chce na Slovensku ostať natrvalo a rásť.

  1. Tešíš sa na otvorenie nových predajní Müller na Slovensku?

    1. Áno, konečne budem mať jednu blízko seba
    2. Skôr áno, ale uvidím podľa cien a sortimentu
    3. Nie, radšej nakupujem v iných obchodoch
    30 hlas(y/ov)
    Share Your Result

Tagy:
REKLAMA
Henrieta Balázsová
Som spravodajská redaktorka EMEFKA a venujem sa aktuálnemu dianiu, spoločenským témam aj virálnym príbehom. Milujem dobrú kávu, knihy a svoje dve mačky.Okrem spravodajstva sa venujem aj umeleckým textom a fascinujú ma emócie, medziľudské vzťahy a veci, ktoré sa nedajú vygoogliť. Písanie pre mňa znamená spôsob, ako dávať svetu zmysel a sprostredkovať čitateľom obsah, ktorý ich zaujme a inšpiruje.
Najčítanejšie
Podobné