Natáčajú sa popri tom, ako jedia
„Rozmohl se nám tady takovej nešvar…“ Ktovie, u koho vznikol nápad, že natáčanie sa počas jedenia jedla bude ideálnym obsahom pre svojich fanúšikov. Naozaj, nik nie je zvedavý na obsah tvojich úst, či už si Madonna, influencer alebo Jožo z tretieho. No a nehovoriac o tom, ak ešte popri tom mľaská.
Neoznačujú reklamy
Dobre vieme, že práve tie reklamy ich živia, tak prečo majú problém označovať ich? Hmm, žeby to bolo práve tým, že ten produkt je u nich na profile ako päsť na oko, a už aj tak nikto nechce veriť tomu, že naozaj používaš túto aviváž odmalička? Myslíme si, že keď sa budeš v lese fotiť s krabicou, v ktorej je kulma, bude všetkým jasné, že si si ju nezobrala na túru.
Keď majú o sebe pocit, že im patrí celý svet
Mnohé hotely a reštaurácie vo svete začali informovať o tom, že aj influenceri u nich musia platiť. Tí si skrátka občas niekam nakráčajú s tým, že veď pridajú fotku na story, prečo by mali oni za niečo platiť. Nuž, občas treba za veci aj platiť, a to, že je niekto (samozvaný) influencer, z neho ešte majstra sveta nerobí.
Keď bezočivo klamú
Slečna pridá fotku, na ktorej má na sebe evidentnú vrstvu mejkapu. V popise však určite bude nejaký duchaplný citát o prirodzenej kráse alebo #nomakeup. Haló!
Viac pokryteckí sú už len tí influenceri, ktorí vypúšťajú do sveta svoje eko kolekcie, tri mesiace nehovoria o ničom inom, a potom ich vidíme ako nepoužívajú ani svoje vlastné eko produkty a sú presným opakom toho, o čom nedávno hovorili. Prípadne majú o týždeň spoluprácu so značkou, ktorá je presným opakom tej myšlienky, ktorú sa snažili propagovať. To mi nejak nevychádza…