Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Štvrtok 21.11.2024
sk
Elvíra
cz
Albert
Zdroj: ©Shutterstock

Typy nepríjemných zákazníkov, ktoré robia pracovníkom gastra zo života hotové peklo

Ľudia, ktorí pískajú alebo tlieskajú, keď sa snažia upútať čašníčkinu pozornosť.

Ktorými vecami si jednoznačne pohneváš každého, kto pracuje v oblasti gastronómie? Zopár sme ich vypichli v našom dnešnom článku, takže pokiaľ nechceš byť v reštaurácii za „sedláka“, hor sa do čítania!

1. Zákazníci, ktorí si neuvedomujú, že čašníčka nesie taniere rovno z ohrievača tanierov, a preto šialene pália. A oni namiesto toho, aby si uvoľnili miesto na stole medzi cigaretami, zapaľovačmi a mobilmi, aby mohla tie taniere položiť, píšu statusy o jedle, ktoré ešte ani nemajú.

2. Zákazníci, ktorí si mýlia reštauráciu so škôlkou a naivne si myslia, že je v poriadku, keď deti lietajú od stolu k stolu, vrieskajú a otravujú ostatných hostí. Áno, deti sú deti a do určitej miery je to akceptovateľné, ale všetko má svoje hranice. A samy sa tej slušnosti určite nenaučia.

3. Ten jeden človek, ktorý má pocit, že čašníčka má more času a dokonale zmapované jeho gurmánske preferencie, chuťové poháriky a intolerancie či alergie. A preto namiesto normálnej objednávky povie len: „Prekvapte ma.“ Nakoniec sa z neho vykľuje vegán s intoleranciou na pšenicu, no, samozrejme, až potom, čo má jedlo na stole.

Shutterstock

4. Jedno slovo – táborníci. To sú tí, ktorí táboria pri stole ešte dobrý čas potom, čo zaplatia. Je v poriadku zaplatiť a dopiť pitie, no nie je v poriadku sedieť pri stole ešte ďalšie dve hodiny na sucho, keď je totálne plno a normálne platiaci zákazníci si nemajú kam sadnúť.

Odporúčame prečítať:

Mexická wrestlerka, ktorá brutálne uškrtila desiatky penzistiek. Toto je Juana Barraza

5. Ľudia, ktorí si objednajú pizzu či burger so všetkými možnými dodatočnými ingredienciami a potom nadávajú, že polovicu z toho neľúbia.

6. Alebo tí, ktorí sú nemilo prekvapení z toho, že dodatočné ingrediencie sú za príplatok. Vieš, tie olivy nerastú na strome (no, vlastne rastú, ale chápeme sa, nie?) a reštaurácia za ne taktiež musela zaplatiť. Tak nečakaj, že ti ich dajú zadarmo.

Shutterstock

7. Zákazníci, ktorí sa začnú sťažovať na kvalitu alebo chuť jedla. Ale, samozrejme, až potom, čo ho celé zožrali, aby nemuseli platiť plnú sumu. Ak sa ti na jedle niečo nezdá, povedz to rovno a reštaurácia sa to určite pokúsi nejako rozumne vyriešiť, ale nebuď kretén a nechci jesť „nekvalitné“ jedlo zadarmo.

8. Pískať na čašníčku, tlieskať alebo ju rovno schmatnúť za ruku je vrcholne neslušné. Je to človek, nie pes, tak sa k nej tak láskavo aj správaj. (Samozrejme, bavíme sa o normálnych čašníčkach, nie o tých, ktoré sú už polhodinu vyvalené na bare, s pohľadom upreným do mobilu ignorujú okolie, a aj teba, ktorý máš prázdny pohár a možno by si už aj rád zaplatil.)

9. Zákazník, ktorý pchá čašníčke jedálny lístok do ruky hneď po tom, ako si objedná. Vidíš tých ostatných ľudí pri tvojom stole? A vidíš aj to, že by si možno chceli objednať tiež, ale čašníčka to nemá ako zapísať, lebo sa musí pasovať s tvojím jedálnym lístkom? Vidíš to? Tak nebuď kus idiota a počkaj. Trpezlivosť ruže (alebo minimálne nenasr*né čašníčky) prináša.

Shutterstock

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.