10. Dospelí, ktorí si objednávajú detské menu, len aby ušetrili. Áno, sú ľudia, ktorí naozaj jedia málo, a platiť za normálnu porciu, ktorú aj tak nezvládnu zjesť, im je zbytočné. Ale objednať si detské menu len preto, že si žgrloš a tri eurá navyše by ťa už mohli zruinovať, a potom nadávať, aká malá je tá porcia, je vážne úbohé…
11. Zákazníci, ktorí sa ani nepozdravia a rovno začnú štekať objednávku. Možno platí staré známe „náš zákazník, náš pán“, no na slušné spôsoby by sa nemalo zabúdať.
12. Tí škodoradostní idioti, ktorí majú potrebu upozorniť na to, že sa rozbil tanier alebo pohár, arogantným potleskom. Wow. Si fakt macher.
13. Zákazníci, ktorí si myslia, že sú pupok sveta a celá naša galaxia aj všetky priľahlé sa točia okolo nich. Argumentujú tým, že poznajú majiteľa. Zlatíčko, dnes už aj inteligentnejší pavián vie používať Google a zistiť si, kto to tu vlastní. Takže nie, nie si taká privilegovaná, ako si myslíš.
14. Tí, ktorí prídu desať minút pred záverečkou a objednajú si štvorchodové menu. Je to povolené? Áno. Ale aj tak to nerob.
15. „Bývalí zamestnanci reštaurácií“, ktorí popapali všetku múdrosť sveta a majú neustálu potrebu ťa v niečom napomínať.
Pitie sa má nalievať z druhej strany, nie z tejto – áno, ale z druhej strany máš vyloženú nohu, aby sa ti vajcia nelepili o stehno, a ja fakt nie som Saxana. Vlasy by ste mali mať zopnuté v drdole, aby nám nepopadali do jedla – to síce dáva zmysel, ale keďže mám husté vlasy, praskla na mne gumička a je čas obeda, takže nemám časť ísť ani na záchod, nieto ešte zháňať novú gumičku.
16. Ľudia, ktorí predstierajú, že majú na niečo alergiu, aj keď to vlastne len nechcú. Čašníci nehryzú. Môžeš im povedať, že to proste nechceš, a nie tam predvádzať silený herecký výkon na úrovni Rodinných prípadov.
17. Tí, ktorí nenechávajú tringelt za jedlo, ktoré si berú so sebou.
18. A na záver tí, ktorí nenechávajú tringelty vôbec. Nechať tringelt nie je povinnosť, ale pokiaľ bolo jedlo v poriadku a prístup personálu taktiež dobrý, tak je slušné to nejako oceniť.