Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Pondelok 23.12.2024
sk
Nadežda
, Naďa
cz
Vlasta
Zdroj: ©Shutterstock

Typy otravných zákazníkov, ktoré robia zamestnancom v gastre zo života peklo

Ľudia, ktorí pískajú alebo tlieskajú, keď sa snažia upútať čašníčkinu pozornosť.

10. Dospelí, ktorí si objednávajú detské menu, len aby ušetrili. Áno, sú ľudia, ktorí naozaj jedia málo, a platiť za normálnu porciu, ktorú aj tak nezvládnu zjesť, im je zbytočné. Ale objednať si detské menu len preto, že si žgrloš a tri eurá navyše by ťa už mohli zruinovať, a potom nadávať, aká malá je tá porcia, je vážne úbohé…

11. Zákazníci, ktorí sa ani nepozdravia a rovno začnú štekať objednávku. Možno platí staré známe „náš zákazník, náš pán“, no na slušné spôsoby by sa nemalo zabúdať.

12. Tí škodoradostní idioti, ktorí majú potrebu upozorniť na to, že sa rozbil tanier alebo pohár, arogantným potleskom. Wow. Si fakt macher.

Shutterstock

13. Zákazníci, ktorí si myslia, že sú pupok sveta a celá naša galaxia aj všetky priľahlé sa točia okolo nich. Argumentujú tým, že poznajú majiteľa. Zlatíčko, dnes už aj inteligentnejší pavián vie používať Google a zistiť si, kto to tu vlastní. Takže nie, nie si taká privilegovaná, ako si myslíš.

14. Tí, ktorí prídu desať minút pred záverečkou a objednajú si štvorchodové menu. Je to povolené? Áno. Ale aj tak to nerob.

Odporúčame prečítať:

Google Play už nebude jediný: Milióny Android smartfónov dostanú nový obchod s aplikáciami

15. „Bývalí zamestnanci reštaurácií“, ktorí popapali všetku múdrosť sveta a majú neustálu potrebu ťa v niečom napomínať.

Pitie sa má nalievať z druhej strany, nie z tejto – áno, ale z druhej strany máš vyloženú nohu, aby sa ti vajcia nelepili o stehno, a ja fakt nie som Saxana. Vlasy by ste mali mať zopnuté v drdole, aby nám nepopadali do jedla – to síce dáva zmysel, ale keďže mám husté vlasy, praskla na mne gumička a je čas obeda, takže nemám časť ísť ani na záchod, nieto ešte zháňať novú gumičku.

Shutterstock

16. Ľudia, ktorí predstierajú, že majú na niečo alergiu, aj keď to vlastne len nechcú. Čašníci nehryzú. Môžeš im povedať, že to proste nechceš, a nie tam predvádzať silený herecký výkon na úrovni Rodinných prípadov.

17. Tí, ktorí nenechávajú tringelt za jedlo, ktoré si berú so sebou.

18. A na záver tí, ktorí nenechávajú tringelty vôbec. Nechať tringelt nie je povinnosť, ale pokiaľ bolo jedlo v poriadku a prístup personálu taktiež dobrý, tak je slušné to nejako oceniť.

Shutterstock

Tagy:

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.