Nedávna škandalózna kampaň odevnej značky H&M zasiahla celý internet (článok si našiel aj u nás na stránke). Černoško, ktorý mal na sebe mikinu „coolest monkey in the jungle“ (najkúlovejšia opička v džungli), rozpútal veľkú vlnu názorov. H&M síce fotku okamžite stiahlo a ospravedlnilo sa za svoje konanie, ale internet stále ide svoje a pokračuje v afére. Na Twitteri vznikol nový hastag #teesforyoungkings (tričká pre mladých kráľov). Tvorcovia hastagu vyzývajú všetkých čiernych umelcov, dizajnérov, maminy, ocinov, aby sa pod týmto hastagom podelili so svojou umeleckou tvorbou na túto tému. Umelci sa rozhodli vo svojich výtvoroch zmeniť (podľa nich) ofenzívnu mikinu na niečo pozitívne a povzbudzujúce.
#1
#2
#3
#4
#5
#6
https://www.instagram.com/p/BduujTklNwA/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_legacy
#7
#8
#9
https://www.instagram.com/p/BdtwZ7gjMzA/?taken-by=dear_quinton
#10
https://www.instagram.com/p/BduwoBrhJdq/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_legacy
#11
#12
#13
https://www.instagram.com/p/BdtslPhBMUh/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_legacy
#14
#15
https://www.instagram.com/p/BdvbIcBlT14/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_legacy
#16
https://www.instagram.com/p/BdtBs9igFBf/?taken-by=blackpicasso101
#17
https://www.instagram.com/p/BdswY5NjFmi/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_legacy
Zdroj: Boredpanda.com
Titulná fotka: Instagram.com