Koronavírus ovplyvnil takmer každú stránku našich životov. Nielen tým, že nemôžeme chodiť do našich obľúbených reštaurácií, kaviarní alebo stretávať sa s kamarátmi. Tento vírus nie je len momentálnou situáciou, jednoducho sa stal súčasťou našich životov.
Inšpiroval aj umelca a dizajnéra zo Slovinska, ktorý sa rozhodol koronavírusu prispôsobiť logá známych značiek. Pozri sa na ich pozmenenú tvár.
Keď umelcov inšpiruje koronavírus
Dizajnér Jure Tovrljan zo Slovinska sa rozhodol trochu upraviť logá známych značiek. Koronavírus má na svedomí izoláciu, zvýšenú hygienu, nosenie rúšok a mnoho ďalších iných vecí, ktoré sa stali súčasťou nášho života. Jure sa preto rozhodol niektoré z týchto zmien pretaviť aj do log známych značiek.
Logá zmenili svoju tvár
Logo Mastercard, ktoré poznáme ako dva prelínajúce sa kruhy, teraz dodržiava bezpečnú vzdialenosť. Morská panna v logu Starbucks má na tvári ochranné rúško, pivo Corona hľadá nový názov a basketbalista v logu NBA nehrá basketbal, ale leží za notebookom.
Jure na začiatku pracoval s viacerými logami známych značiek, ako napríklad Apple, Nike, Coca-Cola, no nie všetky mali potenciál na podobnú úpravu. Dizajnér chcel aj prostredníctvom takejto kreatívnej činnosti zdieľať myšlienku toho, čo je momentálne dôležité: zostať doma, dodržiavať hygienu a byť zodpovedný.
Zdroj: Jure Tovrljan, Behance