Do kampane pred blížiacimi sa parlamentnými voľbami strany naliali státisíce eur a stále hľadajú nové a originálne spôsoby, ktorými by oslovili voliča. Tentoraz do predvolebného boja zasiahlo aj často prehliadané médium počítačových hier.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Na Githube sa dnes objavila jednoduchá prehliadačová hra Uteč Fico! Ide nepochybne o najlepší simulátor Roberta Fica unikajúceho pred spravodlivosťou. „Zachráň Fica pred spravodlivosťou! Pomôž mu utiecť, vyhni sa prekážkam a nenechaj ho napospas spravodlivosti,“ hovorí úvodná obrazovka hry.

Inštrukcie ďalej objasňujú pravidlá hry: skáčeš kliknutím myšou, rýchlosť ti pridávajú powerupy v rôznych podobách. Nájdeš medzi nimi napríklad kolu, Majku a futro. Musíš prekonávať prekážky, aby si unikol Igorovi Matovičovi. Autor satirickej hry je neznámy.

https://ficohra.github.io/hra/?fbclid=IwAR1jMfi8I_vSr5lk_IHbm5gwmEpeW06kl2G1jlRUgGv8QsNT4nhdCX0S_qE
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Uteč Fico! je priamou odpoveďou na smerácku hru Uteč Babi! V tejto hre sa hráč ujíma roly babičky na vozíku, ktorá musí utiecť pred nebezpečenstvom v podobe exprezidenta Andreja Kisku. Z hry samotnej nie je celkom jasné, akú hrozbu predstavuje líder strany Za ľudí. Smer sa zrejme len snaží odkomunikovať myšlienku Kiska=zlý, dôchodcovia=dobrí.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3060085717359695&set=a.140818595953103&type=3&theater

Uteč Babi! nie je prvou hernou lastovičkou súčasnej predvolebnej kampane. Strana Smer na svojom webe zavesila už dva ďalšie tituly s názvami Chyť Mincu a Kladivo nezodpovednosti. Obe hry majú za cieľ útočiť na opozíciu a sprevádza ich kvalitne spracovaný trailer, v ktorom sa – ako inak – zasa pľuje na protivníkov Smeru.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

https://www.facebook.com/robertficosk/videos/529652144346740/

https://www.facebook.com/robertficosk/videos/188024972556176/

Namiesto toho, aby sa sústredili na propagáciu vlastnej strany, a toho, čo môžu ponúknuť verejnosti, stále viac a viac riešia tých druhých. Vyzerá to tak, akoby sa strana Smer snažila odvrátiť pozornosť od toho, že je totálne hodnotovo a programovo vyprázdnená. Vytváraním strašiakov akurát špiní spoločenskú debatu a znechucuje ľuďom veci verejné.

Predvolebné prieskumy ukazujú, že stratégia zrejme veľmi úspešná nebude a Smer sa svojou toxickou kampaňou pravdepodobne strelil do vlastnej nohy…

Zdroj: ficohra.github.io

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Tagy:
REKLAMA
Peter Strhan
Venujem sa predovšetkým témam ako internetová kultúra, súčasné trendy a memes. Blízko mám aj k hudbe, vede a histórii.
Najčítanejšie
Podobné