Slovenská pošta modernizuje svoje služby a zavádza niekoľko noviniek. Jednou z nich je aj modernizácia platieb. Kartou, mobilom či hodinkami po novom klienti zaplatia u každého doručovateľa zásielky, informuje spoločnosť na webe.
Pošta uskutočnila zmenu predovšetkým vďaka multifunkčným zariadeniam, ktorými plánuje vybaviť všetkých doručovateľov. Nové zariadenie nahradí skener QR a čiarových kódov, ktorý bol používaný na skenovanie zásielok, platobný terminál, bezpečnostný systém na hlásenie mimoriadnych udalostí a zároveň funguje aj ako mobilný telefón.
„Klienti po novom na uhradenie sumy môžu využiť platobnú kartu, smart hodinky či telefón. Umožňujú im to nové multifunkčné zariadenia, ktoré pošta postupne nasadzuje do užívania. Platba v hotovosti u doručovateľov ostáva, samozrejme, dostupná aj naďalej,“ uviedla riaditeľka obchodu Slovenskej pošty Melinda Burdanová.
Priamo z pohodlia domova
Nové zariadenie zjednodušuje administratívu, zároveň umožňuje jednoduchšie skenovanie väčších zásielok. „Aplikácia im ponúka prehľadné prostredie, v ktorom sa vedia rýchlejšie orientovať a je intuitívna. Zásielky vyúčtujú priamo počas pochôdzky, čo šetrí čas. Systém urýchľuje vyúčtovanie jednotlivých zásielok a znižuje riziko pochybenia,“ vysvetlila Burdanová.
Zavedenie tejto novinky prináša klientom nielen novú platobnú funkciu, ale zásielku vybavia za oveľa kratší čas. To však nie je všetko a Slovenská pošta prichádza ešte s ďalšou zmenou, ktorá poteší mnohých klientov. Je ňou podaj zásielok priamo u doručovateľa. Po novom teda nemusíš merať cestu na poštu a čakať v rade, ale aj túto záležitosť vybavíš priamo z pohodlia domova.