V uliciach New Yorku sa objavili tisícky plagátov, na ktorých sú súložiace kozy. Majú vycenzúrované pohlavné orgány a “tváre“. Plagáty šíria posolstvo: „takto vyrábame udržateľný kašmír“.
Plagáty totiž patria firme Naadam, ktorá je online predajcom kašmíru. Spoločnosť podporuje program na chov kôz v Mongolsku, vďaka ktorému získavajú vzácny kašmír. Program spolupracuje s miestnymi farmármi a veterinármi dúfajúc, že prinesie 500 až 1 000 nových mláďat kôz. Rozhodne nemožno povedať, že táto reklama je príliš jednoduchá, lebo využíva sex. Skrátka pravdivo rozpráva príbeh značky. Plagáty okrem toho propagujú prvú fyzickú predajňu spoločnosti Naadam, takže šíria hneď dve reklamné posolstvá.
Autenticita je vítaná
Aj keď možno niekoho takáto reklama pobúri, marketéri jej určite dávajú palec nahor. Momentálne v oblasti marketingu a reklamy fičí úprimnosť a autenticita. Čím viac značka odhalí z jej príbehu a je naozaj pravdivý, tým má väčšiu šancu získať si nových zákazníkov a tých starých udržať. Každého predsa zaujíma, ako sa vyrába jeho obľúbený produkt, či už je to tričko, jedlo alebo mobil.
Zdroj: adweek.com
Titulná fotka: unsplash.com