Streda 25.5.2022
sk
Urban
cz
Viola

V uliciach New Yorku sa objavili tisícky plagátov, na ktorých sú súložiace kozy. Majú vycenzúrované pohlavné orgány a “tváre“. Plagáty šíria posolstvo: „takto vyrábame udržateľný kašmír“.

Plagáty totiž patria firme Naadam, ktorá je online predajcom kašmíru. Spoločnosť podporuje program na chov kôz v Mongolsku, vďaka ktorému získavajú vzácny kašmír. Program spolupracuje s miestnymi farmármi a veterinármi dúfajúc, že prinesie 500 až 1 000 nových mláďat kôz. Rozhodne nemožno povedať, že táto reklama je príliš jednoduchá, lebo využíva sex. Skrátka pravdivo rozpráva príbeh značky. Plagáty okrem toho propagujú prvú fyzickú predajňu spoločnosti Naadam, takže šíria hneď dve reklamné posolstvá.

Naadam
Naadam

Autenticita je vítaná

Aj keď možno niekoho takáto reklama pobúri, marketéri jej určite dávajú palec nahor. Momentálne v oblasti marketingu a reklamy fičí úprimnosť a autenticita. Čím viac značka odhalí z jej príbehu a je naozaj pravdivý, tým má väčšiu šancu získať si nových zákazníkov a tých starých udržať. Každého predsa zaujíma, ako sa vyrába jeho obľúbený produkt, či už je to tričko, jedlo alebo mobil.

Zdroj: adweek.com
Titulná fotka: unsplash.com


Tagy:

Ako hodnotíš tento článok?

Pridaj svoj komentár

Komentáre 0

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
Hľadať
TOP
Anketa dňa
Trending
Práve sa deje
Mám záujem o spoluprácu

    *dané pole je potrebné vyplniť

    Tip na článok

      Formáty: .jpg, .png
      Veľkosť max 15mb
      V prípade väčšej prílohy pripojte do tela správy link na wetransfer
      *dané pole je potrebné vyplniť

      Nahlásiť chybu na stránke

        Formáty: .jpg, .png
        Veľkosť max 5mb
        *dané pole je potrebné vyplniť