Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Piatok 22.11.2024
sk
Cecília
cz
Cecílie

Každý, kto má Instagram, veľmi dobre pozná slovo influencer a aj niektorých ľudí, ktorí sa týmto slovom označujú. Či sa ti to páči, alebo nie, skrátka sa stali súčasťou nášho sveta. Ako vo všetkom, aj medzi nimi sa nájdu dve skupiny – tí, ktorých sa oplatí sledovať, a takí, ktorí ti idú miestami už poriadne na nervy.

Buď ich vidíš všade, aj keď nechceš, alebo ich sleduješ pre pobavenie, prípadne tvoj pohár trpezlivosti pretiekol a dostali tvoj “unfollow“. Sú skrátka veci, ktoré ak influenceri robia (alebo nerobia), lezú nám poriadne na nervy. 

Pridajú milión stories za deň

Ten fakt, že ich sledujú tisícky ľudí, im asi dáva pocit, že tí ľudia sú neskutočne zvedaví na to, čo robia každých päť minút. Väčšina ľudí od influencerov očakáva nejakú pridanú hodnotu. Poznatok o tom, ako dlho bola slečna v nákupnom centre, alebo bumerang so štrngajúcimi pohármi k tomu naozaj nepatrí.

Samozrejme, že je na nich ich ksicht s rôznymi filtrami a hudbou. Wow

Ak to nie sú bumerangy, tak samozrejme minimálne desať za sebou nasledujúcich videí, ktoré dôkladne zobrazujú tvár konkrétneho človeka. Pretože už sme takmer zabudli, ako vyzeral včera, lebo podobných stories pridal iba 25. No a nesmieme zabudnúť tiež na veľmi dôležitú úlohu mnohých influencerov, ktorej sa zhostili, a teda prezentácia instagramových filtrov.

Photo by Mateus Campos Felipe on Unsplash

Pred týždňom propagovali jeden produkt, a teraz bez hanby podobný od konkurencie

Nehovoriac o tých prirodzených fotkách, ktorými tie produkty občas propagujú. Ak si máme na odporúčanie influencera niečo kúpiť, tak nejak očakávame, že produkt poznajú a používajú ho. Keď jeden týždeň propaguje niečo a druhý týždeň niečo podobné, ba dokonca rovnaké, len od inej značky, začne to byť podozrivé. Samozrejme, oba produkty sú jedny z tých najlepších.

Chvália sa drahými vecami

Akoby niektorí influenceri zabudli, že aj oni boli kedysi len obyčajní ľudia a vlastne stále nimi aj sú. Tak trochu zabúdajú na to, že ich väčšinou sledujú obyčajní ľudia a im je naozaj ukradnuté, že majú na sebe niečo, čo stálo stovky až tisícky eur. Navyše, keď sú tie handry ešte aj nevkusné. Ako sa hovorí, vkus si nekúpiš.

Natáčajú sa popri tom, ako jedia

„Rozmohl se nám tady takovej nešvar…“ Ktovie, u koho vznikol nápad, že natáčanie sa počas jedenia jedla bude ideálnym obsahom pre svojich fanúšikov. Naozaj, nik nie je zvedavý na obsah tvojich úst, či už si Madonna, influencer alebo Jožo z tretieho. No a nehovoriac o tom, ak ešte popri tom mľaská.

Shutterstock

Neoznačujú reklamy

Dobre vieme, že práve tie reklamy ich živia, tak prečo majú problém označovať ich? Hmm, žeby to bolo práve tým, že ten produkt je u nich na profile ako päsť na oko, a už aj tak nikto nechce veriť tomu, že naozaj používaš túto aviváž odmalička? Myslíme, že keď sa budeš v lese fotiť s krabicou, v ktorej je kulma, bude všetkým jasné, že si si ju nezobrala na túru.

Keď majú o sebe pocit, že im patrí celý svet

Mnohé hotely a reštaurácie vo svete začali informovať o tom, že aj influenceri u nich musia platiť. Tí si skrátka občas niekam nakráčajú s tým, že veď pridajú fotku na story, prečo by mali oni za niečo platiť. Nuž, občas treba za veci aj platiť, a to, že je niekto (samozvaný) influencer, z neho ešte majstra sveta nerobí.

Skrátka bezočivo klamú

Slečna pridá fotku, na ktorej má na sebe evidentnú vrstvu mejkapu. V popise však určite bude nejaký duchaplný citát o prirodzenej kráse alebo #nomakeup. Haló!

Viac pokryteckí sú už len tí influenceri, ktorí vypúšťajú do sveta svoje eko kolekcie, tri mesiace nehovoria o ničom inom, a potom ich vidíme ako nepoužívajú ani svoje vlastné eko produkty a sú presným opakom toho, o čom nedávno hovorili. Prípadne majú o týždeň spoluprácu so značkou, ktorá je presným opakom tej myšlienky, ktorú sa snažili propagovať. To mi nejak nevychádza…

Shutterstock

Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.