Vianočná vojna kamiónov: Coca-Cola má tento rok nečakaného súpera

Lidl vyšle na britské cesty vlastný 15-tonový červený kamión s logom svojej značky Freeway.


Ikonický červený kamión Coca-Cola, ktorý už roky prináša vianočnú atmosféru do mnohých miest, tento rok dostane nečakanú konkurenciu. Reťazec Lidl oznámil, že vyšle na cesty vlastný červený kamión s logom svojej kolovej značky Freeway, čím sa začína nová éra vianočných roadshow. Na novinku upozornil portál Independent.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Dva červené kamióny, rozdielne koncepcie

Lidl Freeway kamión má impozantné rozmery – 20 metrov na dĺžku a váhu 15 ton. Vozidlo bude špeciálne upravené s cylindrickým telom pripomínajúcim plechovku Freeway koly. Na každej zastávke vytvorí pop-up vianočnú krajinu, kde sa budú rozdávať darčekové balíčky a vianočné dobroty. Spoločnosť plánuje rozdať viac ako 2000 darčekových boxov naplnených produktami z „centrálnej uličky“.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Naproti tomu tradičný Coca-Cola kamión prinesie tento rok úplne nový koncept „Polárneho zážitkového kamiónu“. Návštevníci sa môžu tešiť na virtuálnu cestu do Santovej dedinky Rovaniemi, kde zažijú polárnu žiaru a mrazivú krajinu severného pólu. Program bude zahŕňať aj živú hudbu, občerstvenie a stretnutie so Santom.

Súboj o priazeň návštevníkov a charitatívny rozmer

Kým Coca-Cola kamión navštívi tri slovenské mestáŽilinu (14. 12.), Košice (16. 12.) a Bratislavu (19. 12.), Lidl kamión bude tento rok brázdiť len britské cesty. Obe spoločnosti však kladú dôraz na charitatívny rozmer svojich akcií.

„Rozdávanie radosti a vytváranie vianočnej atmosféry v komunitách, ktorým slúžime, je pre nás veľmi dôležité,“ uviedla Joanna Gomerová, marketingová riaditeľka Lidl. Spoločnosť plánuje v rámci turné plniť aj vianočné priania návštevníkov.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Coca-Cola sa zaviazala, že za každého návštevníka venuje 20 centov charitatívnej organizácii FareShare, ktorá pomáha ľuďom v núdzi. Výťažok z predaja občerstvenia a darčekových predmetov pôjde taktiež na dobročinné účely.

Mohlo by ťa zaujímať:

Lidl ide šetriť papierom. Tento leták už do schránky nedostaneš


Tagy:
REKLAMA
Henrieta Balázsová
Žijem s novinárskym perom v ruke a nebojím sa ponoriť do rôznorodých tém. Od aktuálneho diania cez záhadné kriminálne prípady až po fascinujúce zákutia ľudskej psychiky - všetko je pre mňa inšpiráciou.
Najčítanejšie
Podobné