Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Piatok 22.11.2024
sk
Cecília
cz
Cecílie

Podstatou firemného motta alebo reklamného sloganu by malo byť vyjadrenie myšlienky, ktorá značku definuje, robí ju unikátnou a odlišuje ju od konkurencie. Cesta za stručným, zrozumiteľným a výstižným sloganom vôbec nemusí byť jednoduchá.

„Prečo robiť veci zložitejšie, keď sa dajú spraviť aj oveľa ľahšie?“ povie si lenivý marketér a siahne po tom najtrápnejšom a najviac obohranom reklamnom klišé, ktoré existuje.

Víc než Debilák.(Via Josef Havelka)

Gepostet von Jan Tichý am Montag, 29. Juli 2019

? víc než vůně?

Gepostet von Tom Dilhof am Freitag, 20. September 2019

??‍♂️

Gepostet von Igor Kollárovics am Sonntag, 14. Juli 2019

Česká facebooková skupina VÍCE NEŽ REKLAMA má za cieľ zbierať exempláre reklám, ktoré používajú verziu otrepaného sloganu „viac ako…“. Najlenivejší marketingový výplod má vyše 2200 fanúšikov.

Gepostet von Lucie Stober Hejlova am Mittwoch, 27. November 2019

Najkrajšie na celom slogane je to, že v drvivej väčšine prípadov nedáva absolútne žiadny zmysel. Viac ako deratizácia. Čo to vlastne znamená? Keď chcem, aby mi vyzabíjali krysy v garáži, tak chcem, aby mi vyzabíjali krysy v garáži. Nič viac. Znamená to vari, že oni tie škodce vyhladia, ale na rozdiel od konkurencie to budú robiť s láskou? Ukážu vášeň a predvedú 110% výkon?

Prax nám ukazuje, že sa dá ponúknuť viac ako dialýza…

A kategorii vyhrava…

Gepostet von Lumír Kajnar am Freitag, 8. August 2014

…viac ako erekcia…

Finally!

Gepostet von Lukas Vychopen am Mittwoch, 10. Dezember 2014

…alebo viac ako hypolipidemikum

Z archivů.

Gepostet von Tomáš Hečko am Donnerstag, 24. September 2015

Fráza nie je len česko-slovenským fenoménom. Zrejme ju nájdeme v každej jednej krajine a v každom jednom jazyku…

dnes mam dobry den na ulovky ?

Gepostet von Zuzana Sasko am Freitag, 6. Juli 2018

Wiecej niz telewizja

Gepostet von Tomáš Hečko am Dienstag, 17. Februar 2009

…a tohle bylo?

Gepostet von Ondra Safar am Mittwoch, 30. Oktober 2019

Klišé se nevyhýbají ani našim západním sousedům ?(MHD v Hamburku)

Gepostet von David Ripel am Samstag, 27. Oktober 2018

Klišé se nevyhýbají ani našim západním sousedům vol. 2

Gepostet von David Ripel am Mittwoch, 27. Februar 2019

Jeep Cherokee: A lot more than a wagon (1979 )

Gepostet von Zdenek Toman am Mittwoch, 13. April 2016

Gepostet von Jan Novotný am Dienstag, 24. Oktober 2017

Je toho veľa. Fakt naozaj veľa. Viac ako sa objavuje vo všetkých oblastiach podnikania.

Gepostet von Valášek Altair am Montag, 30. Juli 2018

Gepostet von Zuzana Sasko am Montag, 1. Oktober 2018

Když vám obyčejná práce nestačí…

Gepostet von Václav Kudělka am Samstag, 13. April 2019

Gepostet von Daniel Dan Suchánek am Samstag, 13. April 2019

tak určitě.

Gepostet von Jiří Královec am Donnerstag, 25. Januar 2018

Gepostet von Jiří Královec am Dienstag, 23. Juli 2019

☝️☝️☝️

Gepostet von Marek MaYzi Majzon am Samstag, 6. Juli 2019

?‍♂️

Gepostet von Igor Kollárovics am Dienstag, 15. Oktober 2019

Můj první úlovek… Ty tři vykřičníky jsou myslím taky cool!

Gepostet von Jaroslav Pahorecký am Mittwoch, 7. Oktober 2015

Gepostet von Ivo Heger am Montag, 25. November 2019

Gepostet von Petra Wiedermann am Montag, 25. November 2019

Kruh se uzavřel.

Gepostet von Radek Antl am Sonntag, 20. Oktober 2019

Toto je len malá ukážka zo sveta „najväčšieho reklamného klišé všetkých čias“. Skupina má galériu pozostávajúcu z niekoľkých stoviek príspevkov od fanúšikov zlého marketingu, ktoré sa zozbierali počas desiatich rokov. Ostatné fotografie nájdeš tu.


Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.