Vodka Czechoslovakia prišla so skutočne originálnou a vtipnou kampaňou, ktorá zábavným spôsobom využíva spoločnú česko-slovenskú históriu a jedinečný vzťah našich dvoch národov.
Pravidlá sú jednoduché – každý mesiac Vodka Czechoslovakia uverejní na svojom Facebooku názov drinku. Názvy sú čerpané zo sveta športu, kultúry, histórie a zemepisu Česka a Slovenska. Ide o drink, ktorý zatiaľ neexistuje, ale fanúšikovia na Facebooku majú príležitosť to zmeniť! Do komentárov môžu pridávať ingrediencie, ktoré by sa k danému názvu hodili a vytvorili by parádne pitie. Navyše, hlasovaním sa zapájajú do súťaže o atraktívne ceny!
Pri výbere ingrediencií neexistujú takmer žiadne hranice a v hre sú aj poriadne nechutnosti. Len to nesmie byť niečo, čo konzumenta na mieste zabije. Najšialenejšie nápady sú vybrané do videa, kde sa o ich realizáciu postará profesionálny barman Ben, a roly pokusného králika sa zhostí obľúbený youtuber a moderátor Draho.
Témou druhého videa zo série sa stal legendárny český hrad Karlštejn. Karlštejn, ktorý je symbolom hrdých českých dejín, stáročia ukrýval české korunovačné klenoty a vzácne relikvie.
Keď máme majestátny hrad previesť do podoby drinku, potrebujeme niečo tradičné, silné, ale aj romantické. Ktorou prísadou sa lepšie podarilo vyčarovať kráľovskú atmosféru – čiernym uhlím alebo škoricou? Odpoveď na otázku nájdeme v nasledujúcom videu!
Tento obsah vznikol v spolupráci s KARLOFF s.r.o.