Librairie Mollat, prvé nezávislé kníhkupectvo vo Francúzsku si ide nekompromisne za svojim cieľom – dosiahnuť, aby čo najviac ľudí čítalo. Pred viac ako rokom sa toto kníhkupectvo zviditeľnilo vďaka svojej online zábave a unikátnym vzhľadom kníh. Podľa hesla ,,neposudzuj knihu podľa jej obalu“ začali zamestnanci zdieľať obrazy skutočných ľudí. Fotografovali seba alebo zákazníkov a to takým zábavným spôsobom, aby sa im podarilo osloviť čo najviac ľudí.

Teraz má kníhkupectvo viac ako 64-tisíc sledovateľov na Instagrame a zdá sa, že ľudia naozaj milujú túto veselú propagáciu kníh. Nuž, posúďte sami.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

? Les dessous chics, c’est la pudeur des sentiments ? #MollatStyle

A post shared by Emmanuelle Audebert (@latweepie) on

16.

17.

18.

19.

Titulná fotka: librairie_mollat / instagram.com


Tagy:

Najčítanejšie
Podobné