Zamestnanci kníhkupectva vymysleli neuveriteľný spôsob ako prilákať čo najviac zákazníkov

Keď sa stretnú kreatívni zamestnanci, môže to dopadnúť aj takto.


Librairie Mollat, prvé nezávislé kníhkupectvo vo Francúzsku si ide nekompromisne za svojim cieľom – dosiahnuť, aby čo najviac ľudí čítalo. Pred viac ako rokom sa toto kníhkupectvo zviditeľnilo vďaka svojej online zábave a unikátnym vzhľadom kníh. Podľa hesla ,,neposudzuj knihu podľa jej obalu“ začali zamestnanci zdieľať obrazy skutočných ľudí. Fotografovali seba alebo zákazníkov a to takým zábavným spôsobom, aby sa im podarilo osloviť čo najviac ľudí.

Teraz má kníhkupectvo viac ako 64-tisíc sledovateľov na Instagrame a zdá sa, že ľudia naozaj milujú túto veselú propagáciu kníh. Nuž, posúďte sami.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

Titulná fotka: librairie_mollat / instagram.com


Reagujte!
Grr Grr
0
Grr
Fuuj Fuuj
0
Fuuj
Fňuk Fňuk
0
Fňuk
Jeej Jeej
9
Jeej
Uups Uups
0
Uups
Haha Haha
0
Haha
Woow Woow
7
Woow

Komentuj post a napíš, čo si o tom myslíš!

⬇️

Pridaj komentár

Pre odoslanie komentáru sa musíte prihlásiť. Ak ešte nemáte účet zaregistrujte sa.

Zamestnanci kníhkupectva vymysleli neuveriteľný spôsob ako prilákať čo najviac zákazníkov

Prihlásiť sa

Nemáte účet?
Zaregistrovať sa

reset password

Späť na
Prihlásiť sa

Zaregistrovať sa

Prosím registrujte sa na emefka.sk

Späť na
Prihlásenie
Choose A Format
Personality quiz
Trivia quiz
Dotazník
Príbeh
Zoznam
Meme
Video
Audio
Image

SLEDUJ EMEFKA

NA SOCIÁLNYCH SIEŤACH

SLEDUJ NA INSTAGRAME