Niektorí ľudia by si za cent nechali aj do kolena vŕtať, a to sú presne tí, ktorých rozhodne nechceš mať ako svojich zákazníkov. Doba je ťažká, biznis stagnuje, ale niekedy je lepšie večerať párkrát po sebe vifonku, ako sa mesiac naťahovať so špekulantom, čo klame, až sa hory zelenajú. Táto majiteľka internetového obchodu o tom nepochybne vie svoje.
Aatikah Santos je majiteľkou eshopu Khaila Beauty Bar, ktorý sa zameriava prevažne na dekoratívnu kozmetiku. Ako píše na svojom webe, odjakživa sa zaujímala o mejkap, vzhľadom na nedostatočné financie si ho však často nemohla dovoliť. Hneď, ako sa jej naskytla príležitosť, sa preto pustila do prípravy vlastnej kolekcie, ktorá bude dostupná aj pre ľudí s menším rozpočtom na trblietavé čačky-mačky.
To však ešte netušila, že predaj kozmetiky obnáša aj komunikáciu so zákazníkmi, ktorí sa ju snažia bez chochmesu oklamať. Na svojom TikToku, kde vystupuje ako @khailabeautybar, sa nedávno podelila o video, v ktorom opisuje, ako sa jej čistou náhodou podarilo odhaliť pravdu o klientke, ktorá podľa vlastných slov „neobdržala objednávku“. Jej insta story však hovorila o niečom úplne inom.
Pravda vyšla najavo vďaka príbehu na instagrame
„Ahoj, dodnes som neobdržala svoju objednávku. Mohli by ste ju zaslať znovu alebo mi vrátiť peniaze na účet,“ píše sa v maili, ktorý Aatikah screenshotla do virálneho videa. To má momentálne viac ako dva milióny zhliadnutí. Väčšia firma s množstvom zákaziek by sa nad tým možno ani nepozastavila a v rámci zachovania dobrého mena rovno urobila, čo zákazníčka žiada. Majiteľka tohto obchodu si však jej tvrdenie rozhodla overiť.
Podľa jej informácií bol balík doručený týždeň dozadu, ale nikto netvrdí, že to je zárukou, že ho naozaj dostala. Predsa len, kuriéri sú všelijakí, možno jej to hodili cez plot do záhrady a doteraz leží v kríkoch. Lenže to sa nestalo. Keď totiž Aatikah zablúdila na zákazníčkinu insta story, v rohu záberu si všimla obal od svojho produktu. Obal, ktorý je veľmi farebný a špecifický na to, aby si ho mohla pomýliť s iným.
Neváhala a o svoje zistenie sa podelila s inkriminovanou zákazníčkou, ktorá jej tušenie len potvrdila. Odstránila si profil na Instagrame a prakticky zmizla z povrchu zemského. „Príde mi komické, ako sa niekto chváli na Instagrame škatuľami Louis Vuitton, a potom chce naspäť peniaze za očnú linku za pätnásť eur,“ hovorí v jednom z nasledujúcich videí, v ktorých situáciu rozoberá podrobnejšie. A čo ty? Mal si už pri predaji vecí online skúsenosť s podobnými výmyselníkmi?