Žena takmer prehltla ostrý črep. Pár upozornil na potenciálne nebezpečnú reštauráciu v Bratislave

Reštaurácia sa k incidentu zatiaľ nevyjadrila.


Do reštaurácie chodia ľudia za dobrým jedlom a príjemným zážitkom. Nie vždy sa ho ale dočkajú. Mnohí kritizujú aktuálny stav slovenskej gastronomickej scény a na internete pribúdajú sťažnosti od frustrovaných zákazníkov, ktorým na tanieri skončilo niečo, čo si neobjednali. Niekedy jedlu chýba chuť, inokedy nápad, v určitých prípadoch to však zachádza ešte ďalej.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

O negatívnu skúsenosť sa podelil aj Bratislavčan Kristian, ktorý s priateľkou zavítal do miestneho ázijského bistra. Práve ona v jedle narazila na niečo, čo tam rozhodne nečakala – ostrý črep, ktorý jej poranila ústa. Ešte viac ako samotný incident ich pobúrila reakcia reštaurácie, ktorá bola… nuž, vlastne nijaká. Čo presne sa malo odohrať?

V jedle našli ostrý črep, žena sa porezala

Kristian najprv zdieľal skúsenosť na svojom súkromnom profile, neskôr na prípad upozornila facebooková stránka Nekŕmte nás odpadom. „Zažili sme niečo, čo by sa nemalo stať nikomu. Natália mala v jedle extrémne ostrý kus skla. Doslova ako ihlu. Porezala si jazyk, napichla si podnebie, tiekla jej krv. Len čistou náhodou sa to zachytilo ešte v ústach. Nechcem si ani predstaviť, čo by sa stalo, keby to prehltla a kde by to v jej tele skončilo,“ píše rozhorčený zákazník.

Nebezpečné jedlo im údajne naservírovali v HANOI Bistre, ktoré sa nachádza na Kazanskej ulici v Podunajských Biskupiciach. „A to ešte nie je to najhoršie. Áno, nehoda sa môže stať – hoci toto by sa fakt stať nemalo. Lenže reakcia? Jedlo, v ktorom bolo sklo, kung pao. To nie je minútka, ktorú si niekto robí zvlášť na panvici. To je jedlo z hrnca. Z jedného hrnca pre viacerých ľudí,“ vysvetľuje Kristian.

Očakával, že ak už nezatvoria celú prevádzku, tak závadné jedlo aspoň stiahnu z ponuky. K tomu podľa slov Bratislavčana ale nedošlo. „Viete, čo sa stalo? Úplne nič. Prevádzka fungovala ďalej, akoby sa nič nestalo. A to isté jedlo z toho istého hrnca sa normálne ďalej predávalo. Človek by čakal, že zdravie zákazníkov bude prvoradé. Zjavne je však jedlo len biznis a peniaze sú viac než bezpečnosť,“ hovorí.

Upozorňuje tiež na to, že ak sa im niečo sklenené rozbilo v kuchyni, črepy mohli skončiť kdekoľvek. Preto je dôležité mať sa na pozore.

ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Zmiešané reakcie na prevádzku

Prevádzka HANOI Bistra na Kazanskej sa na Googli teší 4,3 hviezdičkám z piatich. To znamená, že prevládajú pozitívne recenzie. Komentáre pod Kristianovým príspevkom však nasvedčujú, že zrejme nejde o ojedinelú skúsenosť. „Už nikdy viac by som tam nejedla. Mne stačilo nájsť vlas v kebabe a viac ten podnik nenavštevujem,“ podelila sa o svoju skúsenosť jedna komentujúca.

Odporúčame prečítať:

Takto by vyzerali vianočné trhy, keby na nich predávali slovenskí politici (časť II.)

„Ja som skoro zjedla drôtik, zrejme zo špongie – drôtenky. Zachytil sa mi v hrdle. Tiež polievku predávali veselo ďalej,“ poznamenala ďalšia. Reštaurácia sa k prípadu zatiaľ nevyjadrila.


Tagy:
REKLAMA
Michaela Molnárová
Písanie je pre mňa spôsob, ako sprostredkovať realitu ostatným. Venujem sa mu odmalička a profesionálne pôsobím v EMEFKA od roku 2017. Mojou špecializáciou sú ľudské príbehy a rozhovory so zaujímavými ľuďmi zo Slovenska.Už niekoľko rokov žijem v Južnej Kórei, preto moje články často obsahujú aj cestovateľské zážitky a pútavé detaily o živote v Ázii. Vo voľnom čase ma pravdepodobne nájdete, ako si doprajem niečo sladké, čo sa malo zjesť až zajtra.
Najčítanejšie
Podobné