Zmeškal si hovor z bratislavského čísla? Možno ti volal robot z Alzy. Známy online obchod informuje klientov o novej možnosti.
Alza začala kontaktovať svojich zákazníkov telefonicky, aby ich motivovala pridať IČO k svojmu profilu a využívať výhody určené pre podnikateľov. Tento spôsob komunikácie nie je u nás bežný, pretože telefonát neprichádza od skutočného zamestnanca, ale od robota. Volanie prichádza z čísla s bratislavskou predvoľbou, informuje o tom Živé.sk.
Cieľom týchto hovorov je informovať zákazníkov o výhodách registrácie ako biznis klientov, pričom Alza im zároveň sľubuje zaslanie detailov na e-mail. Ak sa rozhodneš zavolať späť, robot ti rovnaké informácie zopakuje. Celý proces trvá iba približne minútu.
Na Slovensku nie je zvykom, aby firmy oslovovali zákazníkov telefonicky s podobnými ponukami. Väčšina spoločností sa pri komunikácii spolieha na e-mailové kampane alebo digitálnu reklamu. Pre obchody ide o pomerne netradičný spôsob kontaktu. Výnimkou sú napríklad banky, poisťovne či poskytovatelia energií a plynu, ktoré tento model oslovovania občas využívajú.
Koniec desiatkam rôznych káblov
Každý z nás už zažil situáciu, keď sme zúfalo hľadali nabíjačku, ktorá by pasovala k nášmu zariadeniu. Hľadanie často zabralo dlhé minúty a nie vždy skončilo úspešne. S tým je však teraz koniec. Po novom musia mať všetky nové mobilné telefóny, tablety, fotoaparáty či slúchadlá predávané v krajinách Európskej únie jednotný nabíjací port USB typu C. Viac o tomto rozhodnutí EP sa dozvieš v článku nižšie.