Tlačidlo na zatvorenie okna potvrdenia platby
Tvoje predplatné bolo aktivované
Piatok 22.11.2024
sk
Cecília
cz
Cecílie

Zuzana Plačková prezradila detaily o svojom biznise. Prečo má toľko sledovateľov a ako funguje jej podnikanie?

Ľudia na Instagrame vraj nechcú vidieť nudu.


Zuzanu Plačkovú niektorí milujú, iní nenávidia a mnohí sa čudujú, ako sa dokázala stať hádam najlepšie zarábajúcou influencerkou na Slovensku. Okrem jej produktov, akými sú napríklad kolagény či oblečenie, má pod palcom úspešné kaviarne Pink Garden, ku ktorým sa po novom pridalo aj jej čierne prevedenie Black Garden.

Zuzana sa riadi mottom, že aj zlá reklama je reklama. Tvrdí, že komu sa ako osoba nepáči, nech si ju nevšíma. Portál Plus jeden deň ju oslovil na rozhovor, v ktorom prezradila detaily o svojom biznise, o ktorých len tak nehovorí.

Z Hotel Paradise na vrchol

„Už pred touto šou a počas nej som si predstavovala, že raz budem mať vlastnú značku,“ začína a priznáva, že množstvo ľudí ju začalo registrovať najmä vďaka šou Hotel Paradise.

„Dodnes s určitosťou neviem, prečo mám toľko sledovateľov. Možno preto, že v Hoteli Paradise som bola otvorená, drzávulgárna. Asi som bola pre ľudí iná, i keď, koniec koncov, rovnaká ako ostatní,“ premýšľa.

„Všetci sa tam tvária ako pekní, ale pritom takmer všetci sú občas vulgárni. Takže asi sa v niektorých momentoch so mnou sledovatelia stotožňovali. Určite mi ich veľa nahnalo aj to, že som ukazovala luxus. Kabelky, handry alebo som začala veľa cestovať a ukazovala zaujímavé miesta. To je to, čo ľudí zaujíma,“ dodáva a zároveň tvrdí, že ľudia na Instagrame nechcú vidieť nudu. Vraj ak by sedela doma a ukazovala im videá z gauča a kuchyne, nemala by úspech.

Zo vzhľadu z minulosti sa smeje

„Vtedy bola taká doba. Mať čo najväčšie ,cecky‘ a dlhé blonďavé vlasy. Keď sa dnes pozriem na staré fotky, je mi veľmi smiešno, ale zároveň si vždy poviem, že som to bola ja. Možno ak by som tak nevyzerala, nezaujala by som,“ tvrdí.

Kráľovná Instagramu sa tiež vyjadrila k jej aktuálnemu biznisu. „Dokopy mi pomáha aj dvesto zamestnancov. Ráno máme porady, keď si sadneme a ideme si rozdeľovať, kto ide na čom pracovať a čo ide zháňať či vybaviť,“ zhrnula svoje podnikanie.

Dodáva, že sa jej už nejeden raz stalo, že sa rozplakala kvôli tomu, lebo nestíha a nevie kde jej hlava stojí. „Z každej strany na mňa tlačili, že musím toto, toto nepočká, tamto horí a dookola. Mňa tí ľudia poháňajú, aby celý kolotoč nezlyhal. Verte alebo nie, nemám jeden deň voľna, aby som nemusela niečo riešiť,“ zakončuje.


Tagy:

Nikola Kulová
Aktuálne dianie mám pod palcom, novinky tu nájdeš každý deň. Okrem toho sa venujem PR článkom a rozhovorom s inšpiratívnymi ľuďmi.
Najčítanejšie
Podobné

Vitaj na stránke EMEFKA

Posúvaj prostom doľava alebo doprava a objav viac

Práve sa deje

Klikni a uvidíš aké máme novinky

Domov
TOP
Trending
PREMIUM
Emefka Daily logo
Nový spravodajský web
Práve sa deje

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM. Skopíruj špeciálny odkaz a zdieľaj obsah so svojimi kamošmi.

Kopírovať odkaz

Odkaz bol skopírovaný

Odomknúť článok

kamošovi

Táto funkcia je dostupná iba členom Emefka PREMIUM, prihlás sa do svojho konta. Ak členom nie si, využi túto možnosť a zakúp si predplatné.

Zakúpiť Zakúpiť

Blahoželáme, máš prémiových kamošov!

Tento obsah je štandardne platený, no tvoj kamoš je členom Emefka PREMIUM a obsah ti odomkol. Stačí zadať tvoju emailovú adresu.